שיווק ופרסום

ביופט מכוונת לדיגיטל - מעבירה את תקציב הפרסום לטוויסטד

מותג המזון והציוד לחיות מחמד מקבוצת מעברות עתיד לשים דגש על תחום הדיגיטל. התקציב השנתי יעמוד על כמיליון שקלים
משה בנימין |  1
טוויסטד. מימין: אייל גן מור, קרן פרידמן ואלון מוליאן (צילום כפיר זיו)
מותג המזון והציוד לחיות מחמד ביופט מקבוצת מעברות מעביר את תקציב הפרסום לטוויסטד - כך נודע לאייס. המהלך הוא חלק מתכנית של ביופט לשים דגש רב יותר על תחום הדיגיטל בפעילות הפרסום. טוויסטד בבעלותם של אלון מיכאלי מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור נבחרה בתום מכרז בין מספר סוכנויות דיגיטל. תקציב הדיגיטל השנתי צפוי לעמוד על כמיליון שקלים.  
בת אל ישי, מנהלת השיווק של ביופט: "לאחר בחינת הפעילות שלנו וקהלי היעד השונים שלנו, הגענו להבנה כי זירת הדיגיטל היא הקריטית ביותר עבורנו, ובהתאם החלטנו להשקיע את מרבית תקציב השיווק השנתי שלנו בפעילות בזירות הדיגיטל השונות, אתרים ורשתות חברתיות. בחרנו בטוויסטד מכיוון שאנו רואים בו שותף יצירתי ומוכשר במיוחד לליווי בזירה זו. אנו מודים לכל חברות הפרסום שניגשו למכרז".
אלון מיכאלי מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "אנו מודים לחברת ביופט על הבחירה במשרד הפרסום שלנו וגאים לטפל בחברה המובילה בישראל בתחום המזון ומוצרים נלווים לבעלי החיים. אנו מצפים לדרך משותפת מאתגרת ויצירתית יחדיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תדהמה בענף הפרסום
    wow 04/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענק המזון לתוכים חוצה את הקווים לטוויסטד. אני מתה!
    סגור