שיווק ופרסום

באומן ופרטנר נפרדים: החברה תישאר רק עם גליקמן

פרטנר נפרדת מבאומן לאחר 5 שנות עבודה. חברת התקשורת תשאר עם גליקמן שמיר סמסונוב שעובד עיצה על האתגר המרכזי לשנים הקרובות - פרויקט הטלוויזיה
משה בנימין |  5
יורם באומן (צילום יח"צ)
5 שנים לאחר שסיים את העבודה המשותפת עם HOT לטובת תקציב הפרסום של פרטנר - משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נפרד גם מחברת התקשורת לאחר שזו החליטה על צמצום במערך הפרסום שכלל את באומן וגליקמן שמיר סמסונוב, אף הוא מקבוצת פובליסיס ישראל.
כזכור, פעילות הפרסום המרכזית של באומן בר ריבנאי עבור פרטנר בשנים האחרונות הייתה השקת המותג החדש ב-2016, בעבודה שכללה מיתוג מחדש עליו עבדו מספר חודשים בשיתוף עם חברת מיתוג בינלאומית. השקת המותג לא עברה חלק ולמעשה רחוק מכך. ברקע התחולל קרב איתנים בענייני סחר בין זניט חברת המדיה של קבוצת פובליסיס, הרוכשת את המדיה גם עבור פרטנר, לבין זכיינית ערוץ 2 קשת. בפועל, ההשקה נחסמה על ידי זכייניות ערוץ 2, מה שהותיר בידי פרטנר את שאר אמצעי המדיה אך לא המדיה שאליה כיוונו בעיקר - הטלוויזיה. 
הבחירה של פרטנר להישאר עם גליקמן שמיר סמסונוב התקבלה לאור העובדה שבחודשים האחרונים, המשרד עובד עם חברת התקשורת על האתגר המרכזי שלה לשנים הבאות - פרויקט הטלוויזיה שהשקתו צפויה בחודשים הקרובים.
לפני קצת פחות משנה, פובליסיס ישראל רשמה את ההישג המרכזי הקשור בחברת פרטנר. למרות ששני משרדי הקבוצה טיפלו בתקציב, רכש המדיה הופקד בידיה של יוניון בבעלות אורן יוניוב. ביוני 2016 הצליחה פובליסיס להעביר לידיה את תקציב המדיה, לטיפולה של זניט בראשות עדי כהן. נכון לעכשיו תקציב המדיה אינו צפוי לעזוב את זניט ופובליסיס. 
בשנה האחרונה פרטנר הפחיתה את ההוצאה לפרסום באופן ניכר, מה שהופך את הבשורה המרה למנחמת במידה מסוימת עבור באומן. מנגד, מי שיזכה בקופה הגדולה הוא גליקמן, כך שהנתח יישאר עדיין בידי קבוצת האם. עם זאת, עבור המותג המוביל של הקבוצה - באומן בר ריבנאי - מדובר בבור אסטרטגי משמעותי בהתחשב בקנה המידה של המשרד, בין שלושת הגדולים בישראל. למרות שהחלק של פרטנר במאזני באומן קטן במידה ניכרת, עדיין, מוראלית ותדמיתית, המשמעות של לקוח כזה ברשימת תקציבי המשרד היא חשובה מאוד. מנגד, העובדה שהמשרד, על ניסיונו הרב, מתפנה ללקוחות מגזרת התקשורת הופכת אותו מיידית לכתובת הראשונה עבור כל תקציב "מתנדנד" או כזה שחיכה להזדמנות שכזו. 
מפרטנר נמסר בתגובה: "אכן הוסכם על הפסקת התקשרות עם באומן בר ריבנאי, ברוח טובה. באומן בר ריבנאי ליוו את פרטנר בהשקת המותג החדש ב-2016 לצד גליקמן שמיר סמסונוב, וכעת הוחלט בפרטנר להמשיך עם משרד אחד. גליקמן שמיר סמסונוב עבדו עם פרטנר בחודשים האחרונים על פרויקט הטלוויזיה שהשקתו צפויה בחודשים הקרובים, וימשיכו ללוות את קבוצת פרטנר גם במהלכי הפרסום העתידיים".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נפלא!
    דותן 04/2017/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד לקוח שאפשר לזרוק עליו מישהו מארץ נהדרת.
    סגור
  • 3.
    בחירה גרועה
    לא מעורב 04/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום לקחת את המותג הזה למקום חדש, מרענן ומתקדם, פרטנר פשוט אימצו את השפה הסתמית של 012 קיציס. עלוב ועצוב.
    סגור
  • 2.
    כבר יש להם פרזנטור של ארץ נהדרת
    קיציס 04/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה גליקמן יעשו עכשיו?!?!?!?
    סגור
  • 1.
    יוסי- קארמה של התגנבות בחשיכה חוזרת ונושכת בטוסיק (ל"ת)
    הרצל 04/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז איך
    דוד 04/2017/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז איך החיים כטוקבקיסט ללא שום משמעות? אה הרצל? עד כדי כך ממורמר? בכל כתבה על באומן בכל כלי תקשורת תדפוק טוקבק?
    סגור