שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של מכללת כנרת יוצא למכרז

תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
המכללה האקדמית כנרת (צילום יח"צ)
שנתיים וחצי לאחר המכרז האחרון שבו זכה משרד הפרסום החיפאי ירקוני (לצד משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'), תקציב הפרסום של המכללה האקדמית יוצא שוב למכרז - כך נודע לאייס.
פרסום ירקוני שזכה במכרז בספטמבר 2014 החליף בזמנו את משרד הפרסום לאו ברנט לאחר 4 שנים שבהן טיפל בתקציב המכללה. באותו המכרז התמודד גם 'לאו ברנט' לצד 'מקאן ואלי' ו'בורודה קפלן'. 
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים, כפי שהצהירה המכללה בעבר. כמו כן, על פי יפעת בקרת פרסום, עולה כי מירב התקציב של המכללה מופנה לסקטור הדיגיטל עם כ-60% מהפעילות. היתר מתחלק בין העיתונות עם 22%, הרדיו עם 10% וחוצות עם 8%. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קראתי את תנאי המכרז והקאתי בפה
    המפצח 04/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצופים וארוגנטים!
    סגור