שיווק ופרסום
תוכן שיווקי של פלאפון למכשיר ג'יני הפך ללהיט ביוטיוב
התוכן השיווקי של פלאפון למכשיר ג'יני חמק גם מתחת לידיהן של פרטנר וסלקום וכיכב ברשימת ההורדות של החברות המתחרות
5 חודשים לאחר שעלה לאוויר, השיר #GINI של הראפר רון נשר הגיע ל-12 מיליון צפיות ביוטיוב. הישג מרשים לכל הדעות, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי למכשיר הג'יני של חברת פלאפון, במהלך פרסומי באמצעות אקליפטוס.
השיר זכה לככב גם ברשימת ההורדות של פרטנר וסלקום מבלי שאלה יודעות שמדובר בתוכן שיווקי של פלאפון. לדברי אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "השיר 'GINI#' הוא מהלך דיגיטל ייחודי ומקורי של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס, שהצליח מעל ומעבר למשוער. פנינו ישירות לקהל הצעירים בשפה שהוא מבין ואוהב, והקהל הזה הצביע באמצעות המקלדת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.פרסום למתקדמיםנחמן 07/2017/31הגב לתגובה זו0 0פחות הקצב שלי השיר הזה אבל הטקטיקה מוצלחת. עבודה יפה אקליפטוס פעם הבאה רק אם אפשר פרסומת עם יורם גאון - יהיה תוכן ויראלי ברגע.סגור
-
3.בושהשניידר 04/2017/26הגב לתגובה זו0 0אקליפטוס עקצו את העובדים שלהם ולא שילמו פנסיות. פלאפון תומכים באקליפטוס ולכן פלאפון ישלמו בשיימינג. בקרוב!!!סגור
-
2.מהלך מדהים. אבל מה הם מכרו בדיוק?יוני 04/2017/26הגב לתגובה זו0 0בואו נבחן הצלחה על פי גידול במכירות ולא על פי ויראליות. כי גם פורנו יכול להיות ויראלי.סגור
-
1.אחלה פרזנטורווק ווק ווק 04/2017/26הגב לתגובה זו3 0זה מקסים לקחת לקמפיין של בני נוער אדם כל כך חשוך, גזען ושוביניסט. ברכות על ההצלחה.סגור