שיווק ופרסום

תוכן שיווקי של פלאפון למכשיר ג'יני הפך ללהיט ביוטיוב

התוכן השיווקי של פלאפון למכשיר ג'יני חמק גם מתחת לידיהן של פרטנר וסלקום וכיכב ברשימת ההורדות של החברות המתחרות
משה בנימין |  4
GINI (צילום יח"צ)
5 חודשים לאחר שעלה לאוויר, השיר #GINI של הראפר רון נשר הגיע ל-12 מיליון צפיות ביוטיוב. הישג מרשים לכל הדעות, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי למכשיר הג'יני של חברת פלאפון, במהלך פרסומי באמצעות אקליפטוס.
השיר זכה לככב גם ברשימת ההורדות של פרטנר וסלקום מבלי שאלה יודעות שמדובר בתוכן שיווקי של פלאפון. לדברי אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "השיר 'GINI#' הוא מהלך דיגיטל ייחודי ומקורי של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס, שהצליח מעל ומעבר למשוער. פנינו ישירות לקהל הצעירים בשפה שהוא מבין ואוהב, והקהל הזה הצביע באמצעות המקלדת".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פרסום למתקדמים
    נחמן 07/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות הקצב שלי השיר הזה אבל הטקטיקה מוצלחת. עבודה יפה אקליפטוס פעם הבאה רק אם אפשר פרסומת עם יורם גאון - יהיה תוכן ויראלי ברגע.
    סגור
  • 3.
    בושה
    שניידר 04/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקליפטוס עקצו את העובדים שלהם ולא שילמו פנסיות. פלאפון תומכים באקליפטוס ולכן פלאפון ישלמו בשיימינג. בקרוב!!!
    סגור
  • 2.
    מהלך מדהים. אבל מה הם מכרו בדיוק?
    יוני 04/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נבחן הצלחה על פי גידול במכירות ולא על פי ויראליות. כי גם פורנו יכול להיות ויראלי.
    סגור
  • 1.
    אחלה פרזנטור
    ווק ווק ווק 04/2017/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה מקסים לקחת לקמפיין של בני נוער אדם כל כך חשוך, גזען ושוביניסט. ברכות על ההצלחה.
    סגור