שיווק ופרסום
מנצ' יטפל בקמפיין ה-TV, חוצות ודיגיטל של HOODIES
בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome, שתמשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות
משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מקבל לידיו את קמפיין הטלוויזיה החדש של HOODIES לקולקציית הקיץ של המותג - כך נודע לאייס. כמו כן יטפל המשרד בקמפיין החוצות והדיגיטל של המותג.
בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome בבעלותו של מעיין פרוינד סיגלר ובין השאר גם עמדה מאחורי פרסומות הטלוויזיה של המותג. Awesome ימשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות.
HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.
הפרזנטורית של כל מותגי האופנה האלו היא הדוגמנית בר רפאלי שגם מחזיקה במניות ומשמשת כשותפה בחברת האחזקות. בימים האחרונים העלה יניב מלינרסקי, שותף במנצ' ומנהל הקריאייטיב הראשי תמונה מאצטדיון רמת גן עם רמז לקמפיין הלבשה תחתונה, זאת במקביל לתמונה שהעלתה רפאלי מהאצטדיון שעליה רשמה Location.
עבור מנצ' מדובר בכניסה מתבקשת לשוק האופנה, קטגוריה אסטרטגית וחשובה עבור משרד פרסום שנכלל ברשימת ה-20 המובילים בישראל. משרד הפרסום מטפל במקביל גם במותג האופנה Celio אך הפעילות הפרסומית בגזרה זו אינה משמעותית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.לקוח יאקיאק 04/2017/27הגב לתגובה זו1 1לקוח יאק הגיע למשרד יאק עם שליש אחד נחמד בלבד .סגור
-
עכשיו אנחנו סקרנים (ל"ת)סאקר של סקרנות 04/2017/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.סחתיין עליכם פאשניסטים ! (ל"ת)המעריצה מהברזל A21 04/2017/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.להקיאניבה 04/2017/27הגב לתגובה זו0 1להקיא זה מה שיש להגידסגור