שיווק ופרסום

מנצ' יטפל בקמפיין ה-TV, חוצות ודיגיטל של HOODIES

בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome, שתמשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות 
משה בנימין |  4
בר רפאלי ו"רד באנד" בפרסומת הפרובוקטיבית של Hoodies (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מקבל לידיו את קמפיין הטלוויזיה החדש של HOODIES לקולקציית הקיץ של המותג - כך נודע לאייס. כמו כן יטפל המשרד בקמפיין החוצות והדיגיטל של המותג. 
בשנים האחרונות מטפלת במותג ההלבשה חברת המיתוג Awesome בבעלותו של מעיין פרוינד סיגלר ובין השאר גם עמדה מאחורי פרסומות הטלוויזיה של המותג. Awesome ימשיך לטפל בקטלוג HOODIES ובמיתוג החנויות. 
HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים. 
הפרזנטורית של כל מותגי האופנה האלו היא הדוגמנית בר רפאלי שגם מחזיקה במניות ומשמשת כשותפה בחברת האחזקות. בימים האחרונים העלה יניב מלינרסקי, שותף במנצ' ומנהל הקריאייטיב הראשי תמונה מאצטדיון רמת גן עם רמז לקמפיין הלבשה תחתונה, זאת במקביל לתמונה שהעלתה רפאלי מהאצטדיון שעליה רשמה Location. 
עבור מנצ' מדובר בכניסה מתבקשת לשוק האופנה, קטגוריה אסטרטגית וחשובה עבור משרד פרסום שנכלל ברשימת ה-20 המובילים בישראל. משרד הפרסום מטפל במקביל גם במותג האופנה Celio אך הפעילות הפרסומית בגזרה זו אינה משמעותית. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקוח יאק
    יאק 04/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לקוח יאק הגיע למשרד יאק עם שליש אחד נחמד בלבד .
    סגור
  • עכשיו אנחנו סקרנים (ל"ת)
    סאקר של סקרנות 04/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סחתיין עליכם פאשניסטים ! (ל"ת)
    המעריצה מהברזל A21 04/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    להקיא
    ניבה 04/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להקיא זה מה שיש להגיד
    סגור