שיווק ופרסום

זמרי פורש מענבר מרחב: "פרויקטים שלא משאירים מקום"

בסך הכל מסכם זמרי 8 שנות עבודה בפרסום שכוללות גם את משרד הדיגיטל i&m שממנו הגיע לענבר מרחב. הוא צפוי להמשיך לעבוד בפרסום כפרילאנס לצד פרויקטים ברדיו ובטלוויזיה
משה בנימין | 
יותם זמרי (צילום יח"צ)
לאחר שנתיים וחצי במשרד הפרסום ענבר מרחב G, יותם זמרי, הפרסומאי שהפך לאחת מדמויות הרשת המוכרות והמצחיקות ביותר בישראל פורש מתפקידו כקופירייטר במשרד. לפני שעה קלה זמרי פרסם פוסט בפייסבוק (ברור ששם) שבו הודיע על כך לאלפי עוקביו, שרובם מן הסתם כלל לא ידעו היכן הוא עובד. בסך הכל מסכם זמרי 8 שנות עבודה בפרסום שכוללות גם את משרד הדיגיטל i&m שממנו הגיע לענבר מרחב.
"אני עוזב היום את המשרד אחרי שנתיים וחצי, רציתי לפתוח את פוסט הפרידה הקיטשי במשפט השחוק "לא פשוט לעזוב בית ", אבל ענבר מרחב inbar merhav g זה לא "בית", בית יש לי בבית, ענבר מרחב G זה פאקינג משרד פרסום מצוין, עם אנשים מקצוענים שהפכו אותי לפרסומאי הרבה יותר טוב מזה שהגעתי". כך לדברי זמרי שצפוי להמשיך לעסוק בפרסום במתכונת פרילאנס. 
עוד ציין זמרי בפייסבוק: "אני עוזב בגלל שהחיים שלי הולכים ומתמלאים בפרויקטים שלא משאירים מקום לתובענות של עולם הפרסום, יש תוכנית רדיו ותוכנית סאטירה חדשה שעתידה לעלות בתאגיד (דוד ביטן: חחחחחחחחחחחחחחחחחח) ועוד כמה דברים על הפרק, אבל אני עדיין פרסומאי שמתכוון להמשיך לעשות פרסום טוב, הרבה בזכותכם. היו שלום ענבר מרחב G, ותודה על הדגים".
כאמור, אישיות הסושיאל של זמרי הפכה אותו לאחד המוכרים בפייסבוק. לצד פוסטים הומוריסטיים שנונים, זמרי לא הסתיר את משנתו הפוליטית הימנית שמדי פעם גם הקימה כנגדו ביקורת ברשת. יחד עם הפרסומאי נועם פתחי הוא מגיש את תכנית הרדיו פתחי וזמרי בעם בתחנת הרדיו גלי ישראל, לצד השתתפות בתכנית סטטוס קוו בגלי צה"ל לצד משתתפים נוספים. כמו כן זמרי הוא חלק מצוות התסריטאים של תכנית הסאטירה "הכל שפיט" בערוץ 1.
במקביל לפרישתו של זמרי, משרד הפרסום ענבר מרחב G צירף לשורותיו את יגאל עזרא, מנהל הקריאייטיב שהגיע למשרד לאחר שעזב את גיתם BBDO. עזרא מונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצד גבי קיקוזשווילי, תחת בן סבר, מנהל הקריאייטיב הראשי ומנכ"ל משותף במשרד.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה