שיווק ופרסום

אחרי 20 שנה: נבו כרמי הפך לשותף ובעל מניות ב'יהושע'

כרמי הצטרף למשרד מספר שנים לאחר הקמתו על ידי רמי יהושע, ויחד איתו המשרד רשם צמיחה נאה עד לחמישייה הראשונה של ענף הפרסום כשהוא מטפל בתקציבים אסטרטגיים במשק הישראלי. "אין סיפוק גדול יותר מאשר להצטרף לארגון צעיר וקטן ולצמוח איתו"
משה בנימין |  7
נבו כרמי (צילום יח"צ)
כמאמר השיר המפורסם "אחרי 20 שנה..." איש המדיה של יהושע TBWA וחברת המדיה TMF, נבו כרמי, הופך לשותף ובעל מניות במשרד הפרסום, לצידו של רמי יהושע, המייסד. על רקע זאת, יש לציין, כי כניסתו כשותף במשרד הוותיק מגיעה פחות מחודש לאחר פרישתה של מנכ"לית המשרד ב-5 השנים האחרונות עינת יוזנט רביד
כרמי משמש כדמות המובילה בתחום המדיה ביהושע TBWA, כשהוא מנהל את תחום תכנון ורכש המדיה של המשרד קרוב ל-20 שנה. הוא הצטרף למשרד מספר שנים לאחר הקמתו עוד בעת היותו משרד קטן בעשירייה השנייה ובמרוצת השנים היה לשותף משמעותי בצמיחתו וכניסתו לחמישייה הפותחת בענף. בין לקוחות המשרד נמנים לקוחות אסטרטגיים כגון ווינר (מועצת ההימורים), טויוטה, בנק דיסקונט, מקדונלדס, חברת האשראי כאל, יינות ביתן ומגה, אייס, קופת חולים מכבי, רשת מלונות פתאל, ברימאג, החברה המרכזית למשקאות, מנורה, סוגת, פרימור ועוד. לזכות המשרד וכרמי עומדת העבודה שרובם ככולם מנהלים את רכש המדיה שלהם באמצעות המשרד.
יהושע TBWA מחזיק יחד עם גיתם בשותפות את חברת המדיה TMF, ועם זאת, תחום המדיה לא הופרד מהקריאייטיב ובמשרד נותרה על כנה מחלקת מדיה פעילה תחת ניהולו של כרמי אשר מחוברת ללקוחות ולבניית התהליך הפרסומי השוטף. בנוסף, כרמי משמש דירקטור ב-TMF וחבר בהנהלת איגוד הפרסום. במתכונת שדומה למשרדים גדולים אחרים, יהושע מעניק שירותי תכנון ורכש מדיה למספר משרדי פרסום נוספים ולקוחות עצמאיים ישראלים ובינלאומיים.
לדברי כרמי: "אין סיפוק גדול יותר מאשר להצטרף לארגון צעיר וקטן ולצמוח איתו מתפקיד זוטר כל הדרך עד לשותפות, זה לגמרי אינו מובן מאליו. אני גאה בלקוחות הנהדרים ובשותף הבינלאומי TBWA ובעיקר מודה לרמי יהושע על האמון הרב ומאמין שלמשרד עוד יש דרך ארוכה להמשיך להוביל ולצמוח". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נבו
    ממ 05/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד- מגיע לו
    סגור
  • 6.
    הוא הסיבה היחידה שלקוחות עוד מוכנים לספוג את מחלקת הקריאטיב המבישה (ל"ת)
    מהלך נבון מצד רמי 05/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד
    כל הכבוד 05/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קבל בזכות ולא בחסד מגיע לו
    סגור
  • 4.
    איש נעים חכם ומבין עניין. כל הכבוד נבו! (ל"ת)
    גבר שבגברים 04/2017/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יש צדק
    רובי 04/2017/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יש מגיע בעולם זה לך. כל הכבוד אחי היקר
    סגור
  • 2.
    שאפו
    אחד שיודע 04/2017/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש ענק, הרבה מעליית המשרד בזכותו, לקוחות נשארים רק בגללו. איש מקצוע
    סגור
  • 1.
    הבנאדם היחיד עם שכל במשרד הנוראי הזה (ל"ת)
    אחד שמכיר 04/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור