שיווק ופרסום

בחסות מכבי: זכייה בזהב ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה

שנה לאחר שזכתה בפסטיבל המדיה ברומא ומשם המשיכה לזהב בקאן, פרוקטר אנד גמבל ישראל משחזרת את הזכייה עם מהלך הד אנד שולדרס במשחקה של מכבי תל אביב
משה בנימין | 
מכבי תל אביב. פרוקטר אנד גמבל (צילום צילום מסך)
פרוקטר אנד גמבל ישראל עושה זאת שוב, שנה שנייה ברציפות, עם זכייה מרשימה בפסטיבל המדיה ברומא, רגע לפני פסטיבל הפרסום בקאן. מתוך 5 הפינליסטים שלה שהעפילו לשלב הגמר של התחרות, המהלך של מותג השמפו 'הד אנד שולדרס' שנעשה בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ונערך בזמן המשחק בהשתתפות האוהדים הוא זה שזכה בזהב, בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר בנותן חסות".
לדברי אופיר גוטמן, מנכ"ל P&G ישראל: "זוהי שנה שנייה שבה המותג הד אנד שולדרס זוכה במדלית זהב. בשנה שעברה היה זה "100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים"  ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדליית זהב.  לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה – גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים  שלנו  לעשייה היצירתית בהם  מדיהקום , גבי אטל  ובאומן בר ריבנאי .  בתחרות מתחרים צוותי שיווק מעשרות מדינות בעולם ואני שמח שמישראל יוצאים גם מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום. היעד הבא שלנו הוא פסטיבל קאן וגם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי תנבא את המדליה בפסטיבל  קאן".
 

כאמור, מאחורי המהלך עומדים גבי אטל ומשרדו -  WHY WORRY - לשעבר מנכ"ל זניט מדיה שטיפל בתקציב המדיה של פרוקטר כשזה היה בזניט, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, וחברת רכש המדיה הנוכחית שמטפלת בפרוקטר, מדיהקום, מקבוצת אדלר חומסקי.
בפרוקטר מציינים עוד: "הקמפיין שלנו הושק במהלך המשחק הקריטי ביותר של עונת הכדורסל של מכבי תל אביב  - חצי גמר הפלייאוף. הזירה הייתה עמוסה בלמעלה מ-10,000 מעריצים נרגשים, שכל אחד מהם קיבל עם כניסתו  לאולם, כובע של מכבי בחסות H&S.  בחלקו הפנימי של הכובע שובץ אותו  פס לבדיקה עצמית של קשקשים וכאשר הקריין ביקש מכולם להסיר את הכובעים שלהם ולהסתכל פנימה הם הבינו  שזו בעצם בדיקה עצמית לקשקשים, ועבור רבים זה היה עימות ראשון עם הנושא. אותו רגע אינטימי במסגרת אירוע ציבורי ששודר בטלוויזיה יצר תוכן אורגני חיובי של שיתופיות  במדיה חברתית מצד הקהל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה