שיווק ופרסום

העיקר הבריאות: חברון זלצמן יטפל בתקציב 'הדסה מדיקל'

הזכייה בתקציב מגיעה לאחר הליך של בדיקה עם מספר משרדי פרסום. המשימה המרכזית תהיה השקת המרכז הרפואי הדסה מדיקל במרכז הארץ, במתחם הבורסה בר״ג
משה בנימין |  3
גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן יטפל בתקציבי הפרסום של הדסה מדיקה והדסה אופטימל - כך נודע לאייס.
הזכייה בתקציב מגיעה לאחר הליך של בדיקה עם מספר משרדי פרסום מצד הדסה. המשימה המרכזית של המשרד תהיה השקת המרכז הרפואי הדסה מדיקל הירושלמי במרכז הארץ, במתחם הבורסה בר״ג. כמו כן, המשרד יטפל גם בתקציב הדסה אופטימל, המרכז להסרת משקפיים בלייזר שיושק במרכז הארץ תחת הכותרת:  ״60,000 עיניים לא טועות״.
תומר גלברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של הדסה: ״לקראת פתיחת המרכז הרפואי החדשני של הדסה במרכז נערכנו במגוון תחומים וביניהם הבחירה בחברון זלצמן כשותפים להשקה של הדסה מדיקל והדסה אופטימל. אני שמח שבחרנו שותפים עם ניסיון ויכולות העונים על האתגרים הרבים״.
דודי חברון, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״בשנים האחרונות חברון זלצמן הפך לשחקן מוביל בתחום הבריאות ואנחנו שמחים לאתגר החדש ושיתוף הפעולה עם מותג מקצועי ומוביל מהמדרגה הראשונה״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מפתיע...
    ליאת 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעוד לקוח מגיע למשרד המעולה הזה ??
    סגור
  • 2.
    הם עשר
    חמודים 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משרד טוב עם אנשים טובים!
    סגור
  • 1.
    משרד מקסים ומיוחד
    רועי 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה לכם!
    סגור