שיווק ופרסום
הפתעה לשבועות: שלט חוצות ענק באיילון נגד תעשיית החלב
שלט החוצות מציג פרה ועגל המנשקים זה את זה בכלוב, תחת הכיתוב "היום הראשון והיום האחרון שלנו ביחד"
על רקע חג השבועות, חג מוצרי החלב המסורתי בישראל, ובזמן שתאגידי החלב הישראליים משקיעים סכומי עתק בפרסום ושיווק מוצרי חלב במלחמה על כיסו של הצרכן - המאבק של הקהילה הטבעונית מעלה היום (יום ד') הילוך עם שלט חוצות ענקי באיילון.
מאחורי הקמפיין עומד גוף בשם ויגן אקטיב שגייס סכום של כ-200 אלף שקלים, עלות הצבת השלט, מאת כ-1000 תורמים קבועים. מטרת הקמפיין לדברי אנשי ויגן אקטיב, היא "לחשוף בפני הציבור, ערב חג השבועות את העוולות של תעשיית החלב - הכנסת פרות להיריון באופן קבוע כדי שניתן יהיה לחלוב אותן, תוך הפרדת העגלים מהן ברגע הולדתם והובלתם לשחיטה".
שלט החוצות מציג פרה ועגל המנשקים זה את זה בכלוב, תחת הכיתוב "היום הראשון והיום האחרון שלנו ביחד". הקמפיין נבחר על ידי 1000 חברי ויגן אקטיב, מתוך 3 אופציות שהוצגו בפניהם. הגרסאות השונות של השלטים נבחנו גם על ידי קבוצת מיקוד של כ-1000 איש, מתוכם 500 טבעונים ו-500 לא טבעונים. שטח השלט של חברת הדיה שלטי חוצות הוא כ-2000 מ"ר, והוא הוצב ליד מחלף השלום. בנוסף, כחלק מהקמפיין, מתנדבי ויגן פרנדלי יחלקו לעוברים ולשבים סמוך לתחנת רכבת השלום ולירידה למחלף השלום, "קפה ללא כאב" - קפה מחלב סויה.
עמרי פז, מייסד 'ויגן פרנדלי' ו'ויגן אקטיב', מסר בתגובה: "במשך עשרות שנים תעשיית החלב שטפה לאזרחים את המוח עם תקציבים של מיליארדי שקלים. בזכות פרויקט ויגן אקטיב, נוכל להשמיע את כאבם של מאות מיליוני בעלי החיים במשקים ולחשוף את האמת העצובה שמסתתרת מאחורי כל כוס חלב, גבינה ומעדן. אנו מלאי תקווה ואמונה שהפרויקטים פורצי הדרך של הויגן אקטיב יובילו לשינויים שיטיבו עם בעלי החיים, בריאות אזרחי המדינה וכדור הארץ".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אלופיםםםםםם כנסו---מעין 05/2017/27הגב לתגובה זו7 1מי שחדש בתחום ולא שמע על ההרצאה הכי נצפית בישראל, עכשיו זה הזמן לראות איך התעשיות משקרות לכם ולראות אולי בפעם הראשונה מה עובר על בעלי החיים המסכנים!! חפשו ביוטיוב: קירות שקופים ההרצאהסגור
-
4.אורן יזדי זיואבנר הראל 05/2017/25הגב לתגובה זו1 0בטוח המוח המבריק של אורן יזדי -זיו עומד מאחוריי פרסום זהסגור
-
3.חשוב לצייןמיכאל 05/2017/24הגב לתגובה זו1 6חשוב לציין שמנהלי שיווק מצייצים ממש נגד מהלכים שכאלה. לא מכבד אף צד.סגור
-
2.צודקים! אסור להפריד ביניהם...דון דרייפר 05/2017/24הגב לתגובה זו3 12היו צריכים לעשות משניהם קבב גם אם זה פוגע בתעשיית החלבסגור
-
כמה רוע ואטימות בתגובה אחת (ל"ת)אני 05/2017/25הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.מסרטן, חלב זה חרא (ל"ת)בעיקר לא בריא 05/2017/24הגב לתגובה זו13 0סגור