שיווק ופרסום

יורוקום מעבירה תקציב מזגנים ממקאן לענבר מרחב G

העברת מותגי יורוקום למשרדים אחרים היא פועל יוצא של ההתמודדות והזכייה של מקאן במכרז LG בסוף שנת 2016
משה בנימין | 
יורוקום. TCL (צילום יח"צ)
לאחר שבחרה בבאומן בר ריבנאי להשקה המחודשת של נוקיה בישראל, חברת יורוקום ממשיכה בהליך הפרידה ממקאן תל אביב ומעבירה את תקציב מזגני TCL ממקאן לענבר מרחב G - כך נודע לאייס.
העברת מותגי יורוקום למשרדים אחרים היא פועל יוצא של ההתמודדות והזכייה של מקאן במכרז LG בסוף שנת 2016. המשרד זכה אז בתקציב הפרסום של המכשירים הניידים, שמרכז את רוב הפעילות הפרסומית של החברה הקוריאנית. מטבע הדברים, החלטה זו של מקאן סללה עבור יורוקום - שחלק ממותגיה מתחרים ב-LG - את הדרך החוצה מהמשרד בחיפוש אחר פרטנרים אחרים.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב יורוקום תחת מקאן תל אביב (מותגי מוטורולה, פנסוניק ו-ZTE) עמד בשנת 2016 על כ-9 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. בשנת 2017 תקציב הפרסום של יורוקום נחתך משמעותית וירד לכחצי מיליון שקלים בלבד. מנגד, על פי הערכות, תקציב הפרסום של LG בגזרת מכשירי הטלפון הניידים עומד על כ-10 מיליון שקלים בפועל, מה שמסביר את ההגיון העסקי במהלך של מקאן. 
ממקאן תל אביב וענבר מרחב G לא נמסרה תגובה לידיעה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה