שיווק ופרסום

שיעור בפרסום אופנה: הסרט החדש של לקוסט אלגנטי ומהנה

הפרסומת החדשה של מותג האופנה הצרפתי, בת דקה וחצי, היא סוגה עילית של פרסום אופנה, חכמה, אלגנטית ומהנה, עם רעיון טוב במרכזה שמלווה את סיפור המותג וחולצת הפולו האייקונית
משה בנימין |  3
Lacoste (צילום צילום מסך)
בשנים האחרונות מותגי אופנה רבים בעולם הבינו שפרסומות אווירה משובצות פנים יפות ומוסיקה סקסית/דרמטית/כל דבר אחר, זה קונספט שכבר מיצה את הגימיק. הערוצים הדיגיטליים מאפשרים "שטחי מרעה" חדשים במדיה וחופש פעולה גדול יותר בוידיאו, הן מבחינת אופי התכנים והן מבחינת האורך.
הם גם מייצרים דור חדש של אנשי קריאייטיב שכבר אינם מוגבלים ל-30 או 45 שניות פרסומת אלא מקבלים לידיהם את ההזדמנות לכתוב תסריטים בני דקה וחצי ויותר שכבר זולגים לקטגוריית הסרטים הקצרים ומשמשים כמין מצפן קריאייטיבי תדמיתי של המותג שקשה להעביר בפורמט הקצר המקובל. 
הפרסומת החדשה של מותג האופנה הצרפתי לקוסט (Lacoste) בגרסת הבמאי שלה, בת דקה וחצי, היא סוגה עילית של פרסום אופנה. חכמה, אלגנטית ומהנה - היא מצליחה לדחוס לתוך 90 שניות תסריט מעניין שבנוי מהמרכיבים הבסיסיים של סיפור טוב, יחד עם פלאי עריכה ויזואליים שהעידן הנוכחי מאפשר. הפרסומת (Timeless) שנועדה להנציח את אלמותיות חולצת הפולו המפורסמת, מקפלת בתוכה את 84 השנים שבהן המותג קיים, מאז 1933, כשנקודת הפתיחה היא מפגש מקרי על רציף הרכבת בין גבר ואשה זרים
 
המפגש המקרי בין השניים מוביל להתאהבות ממבט ראשון כאשר הגבר הלבוש בחולצת הפולו משמש כדמות המרכזית. ברגע האחרון הוא הופך בדעתו ומחליט לעלות על הרכבת שעליה עולה האשה המסתורית וכך מתחיל מסע הרדיפה שלו אחריה בזמן שהרכבת בתנועה וקשר העין ביניהם נמשך עד לרגע הסיום.
הטוויסט המרשים בפרסומת מתחיל מרגע העלייה לרכבת כאשר תנועת הרכבת מתורגמת לתנועה בזמן ש"מקפיצה" את זוג הנאהבים מנקודת המפגש (כנראה 1933, שנת ייסוד המותג) עד לזמן הנוכחי. תוך כדי, דמויות הנוסעים ברכבת משתנות, כמו גם התלבושות המאפיינות כל תקופה, תוך שהגבר והאשה עוברים מקרון לקרון. 
סצינת הסיום מספקת את הקתרזיס המתבקש, עם המפגש המיוחל בין השניים  ושם אנחנו גם מגלים שבזמן שהכל משתנה ובר חלוף, רק דבר אחד נותר כשהיה - חולצת הפולו - שלעולם לא תצא מהאופנה, או כך לפחות רוצים בלקוסט שהקהל יעבד את המסר. 
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום BETC Paris, שנודע בתעשייה העולמית בזכות קמפיינים בלתי שנשכחים לערוץ הטלוויזיה הצרפתי Canal ועוד. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יודע
    ס. 06/2017/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם הפס-קול של THE LEFTOVERS זה כמעט לא חוכמה. בלי קשר, זה עדיין לא מתקרב למה שהם עשו לפני 3 שנים: https://www.youtube.com/watch?v=dukn4NZgkfw
    סגור
  • תודה על הלינק, לא הכרתי. פשוט מרהיב. (ל"ת)
    היידי 06/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חזק !!! (ל"ת)
    מיכל א. 06/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור