שיווק ופרסום

באהבה: פרפל תטפל בפעילות הסושיאל הבינ"ל של AHAVA

מתחילת השנה, פרפל צירפה לרשימת לקוחותיה גם את מלון הבוטיק NEA, רשת כריכי השף של מושיק רוט - רשת שמונה ועוד
משה בנימין | 
פרפל אינטראקטיב (צילום יח"צ)
חברת פרפל (PRPL) בבעלותם של אורי מנדי, יואב מאור ואור כצנלסון הפועלת בתחומי המדיה החברתית והשיווק הדיגיטלי, זכתה בניהול פעילות המדיה החברתית של המותג AHAVA בארץ ובשלוחות המותג בחו"ל.
מתחילת השנה, פרפל צירפה לרשימת לקוחותיה גם את מלון הבוטיק NEA, רשת כריכי השף של מושיק רוט - רשת "שמונה" ועוד. בין לקוחות פרפל נמנים, בין השאר, קבוצת אדידס, קבוצת האופנה הודיס, קבוצת עזריאלי, מטבחי זיו, אנרג'ים ספורט ועוד.
אלעד שמעוני, שותף וסמנכ"ל הלקוחות של פרפל מסר לאייס: "אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו של מותג מוביל בתחום הטיפוח והקוסמטיקה. בשנים האחרונות אנחנו מובילים בהצלחה מותגים רבים במדיה החברתית ואנחנו בטוחים שגם ב- AHAVA יאהבו את מה שנעשה עבורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה