פרסום ושיווק

BBB בגדול: משיקה סדרת רשת שצולמה ב-3 ערים באירופה

טל טירנגל ודנה פרידר מגלמים שף וכוכבת ילדים כושלים שנשלחים לחו"ל כדי לאתר את ההמבורגר הטוב בעולם. המהלך יהיה הפעילות העיקרית של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח
משה בנימין |  4
BBB (צילום יח"צ)
רשת ההמבורגרים BBB שרכשה בתחילת השנה את רשת מוזס משקיעה מאמצים רבים כדי למתג עצמה כרשת המובילה בישראל. יחד עם משרד הפרסום THE BOX יוצאת הרשת במהלך פרסום מושקע שכולל צילומים ב-3 ערים באירופה: ליסבון, ברלין ואמסטרדם עבור סדרת רשת בת 4 פרקים בשם 'בורגר טריפ' שעלתה השבוע לאוויר.
הרעיון מאחורי המהלך הוא מסע אחר ההמבורגר הטוב בעולם (אבל אירופה קרובה יותר...) כשאל המסע נשלחים טל טירנגל ודנה פרידר (על ידי עינת שרוף) המגלמים שף סלב כושל וכוכבת ילדים שהתדרדרה לחיי פשע. המהלך שנועד לחזק את תפיסת האיכות והטעם של הרשת ולעזור לה להגיע לקהלים חדשים מחבר בין ההמבורגרים אליהם נחשפים פרידר וטירנגל ובין סניפי הרשת בישראל שם יוגשו אותם המבורגרים במסגרת תפריט ספיישל שיתחלף מדי חודש. 


 

המהלך יהיה למעשה הפעילות העיקרית והמובילה של הרשת לשנה הקרובה וישלב בין דיגיטל, סושיאל, טלוויזיה ושטח. בכל פרק מבקרים טל ודנה בהמבורגריה נבחרת וטועמים את מה שהוגדר ע"י הגולשים בתור ההמבורגר הטוב בעולם, בסוף כל פרק הם מזמינים את הצופים בסדרה לגשת לסניף BBB הקרוב אליהם וליהנות ממנת המבורגר שנעשתה ספיישל עבורם.
הצילומים  עצמם נמשכו 10 ימים והפכו לאירוע סושיאל מתוקשר כשהם מלווים ב-BUZZ רשתי, שידורי לייב וסרטונים מקודמים תחת ההאשטג #BBBurgerTrip. בנוסף, במהלך השנה יעלו חסויות טלוויזיה במהלך הישרדות (כולל משימה מצולמת עם השף האמיתי של BBB שיופיע במשימה עצמה), ערוץ הספורט, סרטוני RTM ועוד. 

ליסבון. הפרק הראשון בסדרה

קשה שלא לעשות השוואה בין דנית והברנפלקס לסדרת הרשת של BBB, על בסיס הטריגר העלילתי הקומי שמבוסס על הפער בין סדנת השתיקה הרוחנית הסגפנית לרצון של הכוכבים לאכול. עם זאת, שם גם נגמר הדמיון בין שתי הפרסומות שממשיכות בכיוונים שונים.
מנהל הקריאייטיב תומר גדרון אומר לאייס: "בסופו  של דבר מדובר במהלך עם כמויות אדירות של תוכן וידאו שמתחיל בדיגיטל ומגיע עד לרצפת המכירה לתפריט הספיישלים בסניפים. זו הזדמנות נפלאה להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט בתוך ומחוץ לקופסה, לצוות ההפקה הקרוע שלנו, לאהובה ומורן היקרות ולכל האנשים הנפלאים ב-BBB".
 
קרדיטים:
לקוח – BBB
משרד פרסום - THE BOX
מנכ"ל – בועז פסקו
מנהל קריאייטיב – תומר גדרון
קריאייטיב – גיל קציר, שחר פוקס, שרה לב-פלאם
מנהל לקוחות – יוגב סיון
תקציבאי – שי כהן תם
במאי – יפתח חוצב
שחקנים – טל טירנגל, דנה פרידר ועינת שרוף
תסריט – אביב דיבון
עורך אופליין ואונליין – אור פז
צלם – לאל אוטניק
סאונד – רונן גבע
עורך סאונד – דורון פלסקו
חברת הפקה – Go-T
מפיק – תום סופר
מפיל בפועל – ערן שגיא
מפיקת פוסט – גילי רוזנטל

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מחוץ לקופסא? אוי ואבוי
    שלומית א. 05/06/2017 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך.
    סגור
  • 3.
    אהבתי את המהלך
    גרין 05/06/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המבורגרים הכי טובים בעולם עכשיו בbbb ונוסעים לאכול אותם שם במסעדות שהם נעשים זה מעולה אבל לא הבנתי למי מיועדים הסרטונים ? לערוץ הילדים ?
    סגור
  • 2.
    טוב... זה רע (ל"ת)
    האמת 05/06/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ל The Box חבורה של אנשים מוכשרים ביותר (ל"ת)
    יוחאי 05/06/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור