שיווק ופרסום

מפעל הפיס: מצגות היכולות של המשרדים נקבעו לחודש הבא

באומן, אדלר חומסקי, ראובני פרידן וגיתם יציגו בחודש הבא בפני מפעל הפיס. מצגות תכלית נחשבות לדרישה הוגנת בקרב משרדי הפרסום, שכן באותה מידה, מפעל הפיס היה יכול לדרוש מצגת קריאייטיב/אסטרטגיה שהייתה מסדרת למשרדים לילות לבנים רבים
משה בנימין |  3
קמפיין הלוטו עם דמויות הלוטוגוצים (צילום יח"צ)
4 חודשים וחצי לאחר שהמכרז על תקציב הפרסום של מפעל הפיס יצא לדרכו, 4 הפינליסטים: אדלר חומסקי, גיתם BBDO, באומן בר ריבנאי וראובני פרידן, שהיו גם 4 המשרדים היחידים שניגשו למכרז יציגו בפני מפעל הפיס פרזנטציות בין התאריכים 17 ל-20 ביולי.
ב-11 השנים האחרונות אדלר חומסקי וגיתם BBDO משמשים כ-2 ספקי הפרסום של מפעל הפיס החולש על תקציב פרסום שנאמד בכ-70 מיליון שקל בשנה. לאורך השנים נשמעו קולות מבחוץ, לא חסרי אינטרסים, על כך שההתקשרות עם שני המשרדים נמשכת לאורך זמן רב ועל המפעל לשקול שינוי ורענון. עם זאת, יש לציין כי בענף הפרסום ישנה תמימות דעים לגבי איכות העבודה (הטובה) ששני המשרדים מספקים למפעל הפיס.
המצגות שיוצגו בפני נציגי מפעל הפיס יהיו מצגות תכלית שמטרתן להפגין את יכולות המשרד בהסתמך על עבודות עבר. מצגות תכלית נחשבות לדרישה הוגנת בקרב משרדי הפרסום, שכן באותה מידה, מפעל הפיס, גוף שמניח על כף המאזנייים 70 מיליון שקלים, היה יכול לדרוש מצגת קריאייטיב/אסטרטגיה מושקעת לפי בריף שהייתה מסדרת למשרדים לילות לבנים רבים והשקעה רבה של כסף ומשאבי כח אדם. 
"הלחצים מבחוץ" הפכו בחודש האחרון למוחשיים עם מכתב ששיגר מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד למנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן, ובו דרישה להבהרות בנוגע להתקשרויות של  מפעל הפיס עם משרדי הפרסום שאיתם הוא עובד בשנים האחרונות.
עוד כתב באב"ד: "מפעל הפיס מתקשר בשנים האחרונות עם מספר חברות פרסום. ברצוני להסב את תשומת לבך לתקציב הפרסומי הגבוה של מעל הפיס שערכו כ-50 מיליון שקל בשנה. לאור זאת, נכון כי מפעל הפיס ירענן את נהלי הפרסום הנוהגים עד כה לאור השינויים המחויבים מכוח ההיתר שפורסם ביום 14 בפברואר 2017 והן לאור ההתקשרויות ארוכות הטווח שנערכו עד כה. משרד האוצר תומך בהליך שקוף, פומבי וציבורי שפונה לכלל הציבור. אודה לבדיקתך המעמיקה בנושא". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוכנה להתערב שאדלר זוכים שוב (ל"ת)
    סתוית 06/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המשחק ממשיך
    אילן 06/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוצאה כבר ידועה. חבל שאי אפשר להמר על זה ראובני ובאומן חיים בסרט שיש להם סיכוי
    סגור
  • לובטון, מה יהיה? תוסיף כבר סלפי שלך מקליד (ל"ת)
    שקוף 06/2017/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור