שיווק ופרסום

גיתם זכה מחדש בתקציב רשות הטבע והגנים

חצי שנה לאחר היציאה למכרז, גיתם גובר על בורודה קפלן ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר, זוכה להבעת אמון מרשות הטבע והגנים וימשיך לטפל בתקציב
משה בנימין |  1
עדו הר טוב (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר היציאה למכרז על תקציב הפרסום שלה, רשות הטבע והגנים מביעה אמון במשרד הפרסום שליווה אותה בשנים האחרונות ובוחרת בגיתם BBDO לזוכה בתקציב - כך נודע לאייס. עוד התמודדו במכרז משרדי הפרסום בורודה קפלן ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר.  
תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים לשנה. עוד נודע לאייס כי בנוסף לזכייה של גיתם BBDO בתקציב הפרסום, זכתה חברת הסושיאל Web Done בבעלותה של מיכל שרייבר וגיתם בחלק הסושיאל מתוך התקציב של הרשות.
יוזכר כי, במקביל למכרז עזבה לאחרונה דוברת רשות הטבע והגנים טלי טננבוים את תפקידה לאחר 4.5 שנים. טננבוים מונתה לסמנכ"ל שיווק ותקשורת בהתאחדות המלונות ובתפקידה החדש תרכז את תחום השיווק, הדיגיטל, הדוברות ויחסי הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרטוב תותח
    יוסי 06/2017/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בחור 10
    סגור