שיווק ופרסום

יהלומים מעבר לים: חברת המיתוג Parazar מעלה 2 קמפיינים בחו"ל

הקמפיינים הם פרי מהלכים אסטרטגיים נרחבים שביצעה החברה בשנתיים האחרונות עם חברת Dehres מהונג קונג וחברת Dalumi המשמשת כ-Site Holder של תאגיד היהלומים הבינלאומי DE BEERS
משה בנימין | 
Parazar. forever mark (צילום יח"צ)
בשקט, בשקט, חברת המיתוג והפרסום Parazar בבעלותם של דן בן ארי ואודי גנס עושה חיל מעבר לים. 2 קמפיינים חדשים של החברה בתחום מותגי היהלומים עלו לאחרונה באסיה ובארה״ב. הקמפיינים הם פרי מהלכים אסטרטגיים נרחבים שביצעה החברה בשנתיים האחרונות עם חברת Dehres מהונג קונג וחברת Dalumi המשמשת כ-Site Holder של תאגיד היהלומים הבינלאומי DE BEERS
המהלך לחברת Dehres הוא חלק ממיצוב מחדש של החברה שבבעלות משפחת ציון מהונג קונג. חברה שנמנית כיוםעל אחת מ-3 החברות עם מלאי יהלומים גדולים המובילות בעולם. לאחר שנים רבות של פעילות בתחום ה-WholeSale ומכירה של יהלומים ותכשיטים למותגים כמו Cartier, Harry Winston החליטה החברה לשנות  את הפעילות והמיצוב ולפנות ישירות לצרכניים פרטיים באסיה.  
 

במסגרת הפרוייקט בנתה Parazar לחברה זהות מותגית חדשה, אתר חדש שאמור לעלות בימים אלו, וקמפיין פרסום. הפרסומת True Love צולמה לפני מספר חודשים בישראל בהפקת ענק ותכשיטים בשווי של 75 מליון דולר שהוטסו על ידי צוות מיוחד של ברינקס העולמי. להפקה לוהקו 4 דוגמניות: ניבר מדר, יובל שרף, חווה מונד ודוגמנית סינית בשם GIA.
קרדיטים:
מפיקים חמוטל פלס ויולי אורבך
במאית - שירי שחר
צלם סרט - מנו קדוש
צלם סטילס - רון קדמי
ארט - יוסי צרויה
סטליינג - ראובן כהן

הקמפיין השני הוא של מותג היהלומים הבינלאומי  - ForeverMark מבית דה בירס. במסגרת המהלך, לחברה חברות שותפות הפועלות אף הן בתחום ובונות קולקציות יחודיות על הפלטפורמה המותגית הנ״ל. אחת מהן היא חברת Dalumi Diamonds שפיתחה קולקציה יחודית של יהלומים ונערכת בימים אלו להשקת המותג בארה״ב.
 
קרדיטים:
מפיק - אייל ואנד
במאי סרט - רותם סלומון
צלם סטילס - עידו לביא
סטליינג - ראובן כהן

תגיות PARAZAR
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה