שיווק ופרסום

קבוצת פרפל משיקה את Kueez - פלטפורמת משחקי סושיאל

פלטפורמת Kueez הושקה לפני כחודש וחצי לאחר הרצה ופעילות רחבה בעולם. "הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית"
משה בנימין |  1
Kueez (צילום יח"צ/ צילום מסך)
לצד סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי, השותפים בפרפל נכנסים לתחום חדש של משחקי סושיאל אונליין המבוססים על פרופילי הפייסבוק של הגולשים. הפלטפורמה שאותה הקימו אורי מנדי, אור כצנלסון ודניאל טוני (מחזיקי המניות העיקריים לצד שאר השותפים בפרפל) נקראת Kueez.com ופועלת ב-8 שפות ובכ-200 מדינות. 
הפלטפורמה של Kueez הושקה בארץ לפני כחודש וחצי, לאחר חודשים של הרצה ופעילות רחבה בעולם. לדברי השותפים, "החברה מציגה מספרים יפים של עשרות מיליוני דפים נצפים בחודש ברחבי העולם (מתוכם כמה מיליונים בישראל), כמות של כ-6 עמודים לגולש בממוצע ו'באונס רייט' הנמוך מ-20% באופן שוטף".


Kueez לעזריאלי
במקביל לפעילות הגולשים במשחקים, החברה השיקה לאחרונה שירות חדש של משחקים ממותגים ללקוחות, המאפשר להם לייצר אינטראקציה ומעורבות גולשים גבוהה עם המותג. מספר לקוחות כבר החלו לעבוד עם החברה, וביניהם, קרולינה למקה, פנסוניק, עזריאלי ועוד.
אורי מנדי, שותף בקוויז ומנכ"ל פרפל מסר לאייס: "בנינו כאן פלטפורמה מנצחת לכל הצדדים, כאשר הגולשים מקבלים רמה גבוהה של תוכן וכיף ואילו המפרסמים מקבלים חשיפה איכותית ואינטראקציה ייחודית עם קהל המטרה שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחום מסריח. 502K לייקים מזוייפים. אחלה דרך להתחיל. (ל"ת)
    סאחיבבלטה 06/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור