שיווק ופרסום

שטיי אוף: מדריך הטלפון החרדי יצא בקמפיין "קריאת השכמה"

משה בנימין | 
שטיי אוף. המדריך החרדי (צילום יח"צ)
מדריך טלפון פיזי, לא בטוח שהדור החדש בכלל יודע מה זה, אך במגזר החרדי עדיין מדובר בשם דבר. "המדריך החרדי" - מדריך הטלפון הפיזי האחרון בארץ שעדיין מודפס (ואפילו גדל משנה לשנה), מותג ירושלמי ותיק ששומר על המסורת באדיקות יצא השבוע בפעילות שיווקית לא שגרתית יחסית למגזר. במהלך הנוכחי, "העיר" המדריך את העוברים והשבים בכיכר השבת בירושלים בעזרת מאות שעונים מעוררים שהוטמנו במקומות שונים ברחוב והחלו לצלצל יחד. מוצאי השעונים קיבלו "קריאת השכמה" וגם שובר הנחה לרכישת פרסום במדריך הבא שיורד לדפוס בשבועות הקרובים.
 
קרדיטים:
עריכה: מירי קוסובר
קופי והפקה: אברהם קליגר, רפי האוסדורף
טקסטים: מנדי פרומר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה