שיווק ופרסום

'גיל-עד תדמית ותקשורת' נכנס למערך היח"צ של אסתי לאודר

'גיל-עד' יחליף במערך היח"צ של 'אסתי לאודר' את זאביק דרור שההתקשרות שלו עם המותג הסתיימה לאחר יותר משנה ולאחרונה החל לטפל בתקציב היח"צ של לוריאל ישראל יחד עם דניאלה רייבנבך ושילה מגר
משה בנימין |  4
גיל-עד תדמית: אור לובושיץ ואורן פלדמן (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת רושם הישג עם כניסתו למערך היח"צ של קבוצת אסתי לאודר ישראל המחזיקה בידיה פורטפוליו רחב של מותגים בתחום הקוסמטיקה. המשרד בניהולם של גילי כהן ואורן פלדמן, יטפל ביחסי הציבור של חטיבת בשמי המעצבים של הקבוצה, במותג האיפור המקצועי 'סמאשבוקס' וכן ביחסי הציבור של תאגיד הקבוצה. 
'גיל-עד' יחליף במערך היח"צ של 'אסתי לאודר' את זאביק דרור שסיים את ההתקשרות עם המותג לאחר יותר משנה ולאחרונה החל לטפל בתקציב היח"צ של לוריאל ישראל יחד עם דניאלה רייבנבך ושילה מגר.  
​קבוצת החברות 'אסתי לאודר' כוללת בארץ 14 מותגים, ביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וג'ו מלון לונדון. הקבוצה מפעילה 42 חנויות עצמאיות של המותגים השונים וכן 3 אתרי קניון מקוונים למותגים מאק, אסתי לאודר וקליניק. בחטיבת בשמי המעצבים שבה יטפל גיל-עד נמנים המותגים: דונה דארן, מייקל קורס, טומי הילפיגר, זנייה ועוד.
לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, "כקבוצת הקוסמטיקה הגדולה והמובילה בארץ, בחרנו לעבוד עם 'גיל-עד תקשורת', להם נסיון מוכח של שנים רבות בטיפול תקשורתי במותגים רב לאומיים, מהמובילים במשק. המשרד יצטרף למערך התקשורת ויחסי הציבור הפנימי של החברה, המנוהל ע"י ורד בראון".
אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית': "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברה בין- לאומית, מובילה בתחומה ופורצת דרך שביצעה בשנים האחרונות מהלכים חסרי תקדים בתחומה. גיל-עד תדמית ותקשורת תסייע לנהל ולהמשיך להוביל את השיח בעולמות הרלבנטיים למותגים ולתאגיד עצמו".
'גיל-עד' מביא לאסתי לאודר ניסיון בתחום הקוסמטיקה לאחר שניהל בעבר במשך שנים את יחסי הציבור של קבוצת לוריאל ישראל, חטיבת הקוסמטיקה והבישום של שסטוביץ' ועוד. בין היתר מטפל המשרד גם בתקציבי איקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, סידס, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. יוזכר כי, המשרד הוא חלק מקבוצת התקשורת G-converstion המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    העיקר שאשה מרושעת איבדה את לוריאל! (ל"ת)
    שרית 06/2017/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הם עוד יתגעגעו לליאת אריאב (ל"ת)
    אירית 06/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    תלחצו בלינק. כשעזבו את רני רהב אמרו שזה לטובת יחצ פנימי
    מעניין 06/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.bizportal.co.il/general/news/article/281361
    סגור
  • 1.
    אני המשנה למנכל
    איילת 06/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחח
    סגור