שיווק ופרסום

קאן: כסף להיימן ומוג'ה, ארד לשחר איילון ושורט לדניאל ברק

רגע לפני שהפסטיבל נפרד לשנה נוספת, חיפשנו ומצאנו ישראלים נוספים שנכנסו לרשימת האריות: וניה היימן וגל מוג'ה עם קולדפליי, שחר איילון עם אינטל ודניאל ברק עם טויוטה
משה בנימין | 
פסטיבל קאן 2017 (צילום יח"צ)
במבט פרובינציאלי משהו על פסטיבל קאן ובניסיון למצוא עוד שורטליסטים ואריות שניתן לשייך לישראלים כאן ומסביב לעולם, איתרנו עוד 2 אריות ושורטליסט (שאולי יהפוך לאריה מחר). וניה היימן וגל מוג'ה, צמד היוצרים/במאים ששמם הולך לפניהם מוסיפים עוד פסלון לאוסף עם אריה כסף בקטגוריית ה-Entertainment Music עבור הקליפ המרהיב ללהקת קולדפליי לשיר Up & Up.
 
היימן ומוג'ה חתומים על שורטליסט נוסף שעשוי להפוך לאריה (מחר) בקטגוריית הפילם קראפט עבור המהלך לטויוטה עליו כתבנו כאן, שלו חברו גם אמיר וינקלר, גון בן ארי ונתן שוטנפלס. סרטון ה"כיכר" של טויוטה שנכנס ברגע האחרון לתחרות לאחר שהספיק לעמוד בדדליין, נעשה במסגרת משרד הפרסום סאצ'י LA יחד עם דניאל ברק, סמנכ"ל קריאייטיב במשרד כשעבודת הפוסט גם היא נעשתה בישראל במשרדי גרביטי.

 

אריה ארד נוסף עם זווית ישראלית הוענק שלשום (יום ג') לאינטל, בקטגוריית המדיה, עבור מהלך הסופרבול שעשתה חברת הטכנולוגיה והמחשוב יחד עם Lady Gaga. במהלך האירוע חברה אינטל לליידי גאגא כדי ליצור מופע אורות המשתמש ב-300 רחפנים כרקע למופע המוזיקלי שלה. כדי להוציא את המהלך לפועל, פיתחה החברה במחלקת New Technology Group באינטל רחפן חדש לחלוטין עבור הופעות ואירועים, המסוגל לתקשר עם מספר רב של רחפנים, בזמן אמת, דרך מחשב בקרה אחד. סוג של מוח כוורת עבור רחפנים.
 
שחר איילון, לשעבר בבאומן בר ריבנאי וכיום מנהל קריאייטיב במחלקת הקראייטיב הפנימית של אינטל מספר לאייס כי "החלק המרגש, עבורי, הוא הפוטנציאל העצום של הטכנולוגיה. אנחנו כבר במגעים עם חברות כמו Disney והצלב האדום כדי ליישם את הטכנולוגיה בכמה מישורים. היישום המעשי של רחפנים המסוגלים לתקשר ביניהם ולפעול כצי הוא אדיר, ולא רק עבור מופעי אורות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה