שיווק ופרסום

לובינסקי טרייד: תקציב הפרסום לרכבי יד שנייה עובר לברוקנר

העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב
משה בנימין |  2
אלי אילדיס. לובינסקי טרייד (צילום יח"צ/ יוטיוב)
תקציב הפרסום של לוביסנקי טרייד, זרוע מכירת הרכבים מיד שנייה ורכישת רכבים מבעלות קודמת בליסינג של קבוצת לובינסקי עבר מזרמון לברוקנר יער לוי - כך נודע לאייס.
העברת התקציב ממשיכה את הרה-ארגון במערך הפרסום של לובינסקי שהחלה עוד במארס 2017 עם העברת תקציב פג'ו מברוקנר יער לוי לגליקמן שמיר סמסונוב. ניצני השינוי במערך הפרסום נזרעו עם כניסתו של דני שביט לתפקיד מנכ"ל לובינסקי לאחר סיום דרכו של המנכ"ל הקודם אבי צור, בדצמבר 2016.
משרד הפרסום ברוקנר יער לוי מחזיר לעצמו את האחיזה בנתח הפרסום של קבוצת לובינסקי. לאחר שאיבד לגליקמן שמיר סמסונוב את תקציב פג'ו המשרד מטפל כיום במותגי MG, סיטרואן ולובינסקי טרייד. רשת הטרייד מונה 10 סניפים הפרוסים בכל הארץ: חיפה, עפולה, נהריה, חדרה, גלילות, פתח תקווה, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד ובאר-שבע. תקציב הפרסום של חלק הטרייד עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה. 
את קמפיין הפרסום של לובינסקי טרייד בשנים האחרונות מוביל מגיש תכניות הספורט אלי אילדיס. נכון לעכשיו טרם ידוע האם ברוקנר צפויים להמשיך את הקו שהתחיל בזרמון גרופ. ב-2016 זכו זרמון גרופ ולובינסקי טרייד באפי זהב בקטגוריית הרכב עבור המהלך "מהפכה של יבואן".  
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קארמה (ל"ת)
    קש 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גליקמן משרד טוב
    רינת 06/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיע להם להצליח
    סגור