פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של מחסני תאורה עובר מאדלר לאברהם

בשנים האחרונות עמד התקציב על סכום דו ספרתי במיליוני שקלים ובשנה האחרונה, 2017, נחתך עם הפחתה משמעותית של פעילות הפרסום
משה בנימין |  2
מחסני תאורה (צילום: עוזי פורת) (צילום עוזי פורת)
לאחר שנים רבות במשרד הפרסום אדלר חומסקי, תקציב הפרסום של רשת מחסני תאורה עובר למשרד הפרסום אברהם. בשנים האחרונות עמד התקציב על סכום דו ספרתי במיליוני שקלים ובשנה האחרונה, 2017, נחתך עם הפחתה משמעותית של פעילות הפרסום.
בשנים האחרונות מחסני תאורה היה אחד מהתקציבים שאפשרו לאדלר להפגין פעילות קריאיטייב מוצלחת עם קמפיינים למבצעי סוף השנה וכן מודעות פרינט שהופיעו במגזין הפרסום הבינלאומי ארכייבוזכייה בברונזה בתחרות היורובסט עבור מודעת הפלורסנט. בשנת 2015 עורר הקמפיין של אדלר למבצע סוף השנה סערה שגררה תלונות רבות מצד הצופים, בעקבות הצגתם של קשיש חולה וצעירה שמייחלת להגיע "לסוף". נציב תלונות הציבור שהתייחס לפרסומת אמר אז: "הפרסומת פוגענית ועם טעם רע". 
 
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של מחסני תאורה על כ-90 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-15 מיליון שקלים. בשנת 2015 עמד התקציב על היקף דומה וכאמור בשנת 2017, מתחילת השנה עומד התקציב על כ-4 מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אברהם, אל תלך לשם, פן יבוא זאב, יואכל אותך..... הההםםם (ל"ת)
    במבי 28/06/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מזל טוב אברהם!!! כל הכבוד על התקציב (ל"ת)
    אחלה 28/06/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור