פרסום ושיווק

תקציב הפרסום להשקת הניידים של ASUS לבורודה קפלן

המותג הקוריאני שידוע לישראלים בעיקר תודות לקו המחשבים הניידים שלו יחל לשווק בישראל את מכשיר הטלפון הנייד מדגם ZenFone
משה בנימין |  1
ASUS (צילום יח"צ)
משרד הפרסום בורודה קפלן זכה בתקציב הפרסום להשקת הטלפונים הניידים של מותג האלקטרוניקה אסוס - כך נודע לאייס. 
המותג הטאיוואני שידוע לישראלים בעיקר תודות לקו המחשבים הניידים שלו יחל לשווק בישראל את מכשיר הטלפון הנייד מדגם ZenFone שבגרסתו הקודמת לפני כ-3 שנים נמכר בישראל במחיר נמוך מ-1000 שקלים. על התקציב התמודד גם משרד הפרסום ראובני פרידן ipg.
בשנת 2016 טיפלו ב-ASUS ענבר מרחב G ופוקס גורן גלעדי והתקציב השנתי עמד על כ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים. בשנת 2017 קטן התקציב משמעותית והוא טופל במשרד הפרסום דייס מרקטינג. כעת כאמור יושם דגש על החדרת הטלפונים הניידים מדגם ZenFone3 לארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ידיעה מופרחת
    גיא 03/07/2017 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המכשיר הזה לא יגיע לנתח שוק של 1%. תקציב של 3.5 מיליון ש״ח? לא נראה לי... אולי מיליון וחצי ₪ וגם זה בהגזמה
    סגור