פרסום ושיווק

רגע לפני האפי: בואו לקבוע אילו מהלכים צריכים לזכות השנה

לרגל תחרות האפי הערב, אייס ו-Apester מזמינים אתכם לקבוע מי לדעתכם המהלכים האפקטיביים שצריכים לקטוף את הפרס השנה. הצביעו למהלך ולאיש השיווק שלכם והערב תדעו כמה קרובים הייתם למה שהשופטים חשבו
כתבי אייס | 
תחרות האפי (צילום אייס)
המנכ"לים, הסמנכ"לים ומנהלי השיווק והפרסומאים כבר מודדים את העניבה מול המראה לקראת תחרות האפי שתיערך הערב ותקבע מה הם מהלכי השיווק-פרסום האפקטיביים ביותר בישראל בשנה החולפת. לשלב הגמר העפילו 52 מהלכים בשלל קטגוריות כגון מזון, חשמל, תקשורת,טואלטיקה, פלטינום ועוד. 
אייס ו-Apester מעניקים לכם את האפשרות לקבוע מי לדעתכם צריך לזכות השנה ולחזור הביתה עם "ברזל" בידיים. באמצעות מערכת Apester תוכלו להצביע לכל אחד מהמהלכים שהוגשו, לבחור את המנצח בכל קטגוריה ולקבוע האם למהלך מסוים מגיע או לא מגיע לזכות. לצד כל מהלך תוכלו לראות את איש השיווק שעומד מאחוריו ובסיכום התחרות תוכלו לבדוק עד כמה הייתם קרובים לתוצאות האמת, אם בכלל. 
קטגוריית המזון
קטגוריית אפי פלטינום

קטגוריות חשמל ואלקטרוניקה וקמעונאות
קטגוריות פעילות חברתית וציבורית ומגזרים
קטגוריית תקציבים קטנים
קטגוריית שירותים פנאי ונופש
קטגוריות פיננסים ונדל"ן
קטגוריות תקשורת ומדיה ומוצרים דיגיטליים
קטגוריות חדשנות וביג דאטה
קטגוריית המשקאות
קטגוריית האופנה
קטגוריית טואלטיקה ופארם
קטגוריית הרכב

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה