שיווק ופרסום

צפו: האגודה למלחמה בסרטן ב"תשובה" משלה לקמפיין yes

אגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש"
משה בנימין |  2
yes (צילום יח"צ/ צילום מסך)
קמפיין הצרפתים של yes, מהבולטים שהיו בתקופה האחרונה נחשב כבר עכשיו לאחד המשעשעים שראינו בברייק הפרסומות הישראלי. האהדה לסרטון המספר על המשפחה הצרפתית שנשרפה בשמש הישראלית כל כך גבוהה שהאגודה למלחמה בסרטן החליטה לקפוץ על העגלה ובמהלך קטן וחביב מסדרת לו המשך משלה.  
כאמור, קמפיין yes באמצעות מקאן תל אביב פותח דלת לעולם המסרים שהאגודה למלחמה בסרטן נאבקת עבור קידומם - הסכנות מחשיפה לא זהירה לשמש. באמצעות גיתם BBDO, האגודה "מדביקה" לסרטון של yes תוספת שמתכתבת עם התסריט ומזכירה לצופים ש"לא רק צרפתים נשרפים בשמש". הפרסומת המחוברת של האגודה וגיתם תעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.
 
דני יעקובוביץ', מנהל הקריאטייב הראשי בגיתם BBDO: "גיתם מפרגנת לקמפיין בולט ומשעשע של מקאן ומצמידה לו ספוט קצרצר של האגודה למלחמה בסרטן. גם בגזרת הדיגיטל טורגטו הצופים בקמפיין ויזכו להיחשף למסר המדויק: לא רק צרפתים נשרפים בשמש. ברגע שראינו את הקמפיין של הצרפתים "השרופים" באוויר, הבנו שמישהו הרים לנו להנחתה כמעט. אנחנו חיים בעידן שבו מהלך קטן יכול להרוויח חשיפה בהעברת מסר בצורה חזקה יותר מעוד קמפיין קלאסי. שאפו למקאן ושאפו לאגודה למלחמה בסרטן שהבינו את פוטנציאל האימפקט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה האגודה לזכויות הילד?
    רחל 07/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הילדה נראית כמו לליטה.... מי הסוטה שאחראי לפרסומת הזאת ביס? ואיפה מי שאמור להגן על הילדים?
    סגור
  • 1.
    איזה בילד אפ עשיתם לשקופית אחת בסוף (ל"ת)
    שני 07/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור