שיווק ופרסום
2 לקוחות חדשים לקניבל מדיה - בהיקף של 4 מיליון ש'
משרד הפרסום של רז אבן צור ורוית בכמן מצרף אליו את תקציבי ויסמן-שמרת הזורע ומרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב
משרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן ממשיך את מגמת הצמיחה ומצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים: תקציב הדיגיטל של קבוצת הרהיטים ויסמן - שמרת הזורע ותקציב הפרסום של מרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב.
קבוצת ויסמן בבעלות משפחת ויסמן כוללת את מותגי הריהוט: 'שמרת הזורע', 'שמרת הזורע Net collection', 'עין חרוד-ריהוט לחדרי ילדים', רהיטי 'Wissmann' ו'שמרת הזורע פרויקטים' ללקוחות מוסדיים. לאחרונה התקבלה בחברה החלטה להקטין את היקף הפרסום בעיתונות, טלוויזיה ושילוט ובמקום זאת לשים דגש פרסומי אסטרטגי במדיה הדיגיטלית לצד תהליך מיתוגי חדש שעברו מותגי הקבוצה.
קניבל מדיה יובילו את האסטרטגיה הדיגיטלית, פעילות התוכן השוטפת וכן את רכש וניהול המדיה. שווי התקציב השנתי הוא כ- 2.5 מיליון שקלים.
התקציב השני הוא של מרכז הספורט עלית של אוניברסיטת תל אביב שבשנה האחרונה, בהובלת מנהלת השיווק והמכירות הדר גלזר, הוסטה מרבית הפעילות השיווקית שלו לעולמות הדיגיטל, תוך התמקדות בקמפיינים מבוססי תוצאות לצד פעילות דאטה מתקדמת. התקציב השנתי של המרכז מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. קניבל מדיה ינהל הן את פעילות האונליין המתרחבת והן את פעילות האופליין הקיימת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.למה 4 מיליון? 4 מיליארדץץץ..תקציבאי 07/2017/24הגב לתגובה זו1 0מביךסגור
-
3.בהצלחה אנשים יקרים ומוכשרים (ל"ת)אליעד 07/2017/24הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.אין עליהם, מאחל להם עוד הרבה כאלה (ל"ת)קולגה 07/2017/23הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.תותחים אתם, תותחים! (ל"ת)לקוח קיים 07/2017/23הגב לתגובה זו3 0סגור