שיווק ופרסום

הפועלים מציין חצי מיליון הורדות ל-bit עם הגרלת כרטיסי טיסה

במבצע יחלק הבנק בכל שעה כרטיס טיסה זוגי ליעדים שונים בעולם ללקוחות שיעבירו כספים (מינימום שקל אחד) באפליקציה לכמה שיותר חברים, בני משפחה ואנשי קשר באותה שעה
כתבי אייס | 
מימין: עופר שכטר, אסף אזולאי ודניאל אסייג (צילום יח"צ)
בנק הפועלים מציין חצי מיליון הורדות לאפליקצית bit עם הגרלת כרטיסי טיסה זוגיים בכל שעה (משעות הפעילות) ובסך הכל 300 כרטיסים בחודש הקרוב באתר הפעילות
המהלך תחת השם "טיסת השקל" ילווה בפעילות עם קמפיין דיגיטל באמצעות משרד הפרסום HapPpy. במסגרת הקמפיין הופקו 5 סרטונים בכיכובם של עופר שכטר ודניאל אסייג, שנבחרו להוביל את הקמפיין כמובילי דעה במדיה החברתית, כאשר לכל אחד מהם מעל 150 אלף עוקבים באינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב. הקמפיין יעלה במדיה הדיגיטלית, ברשתות החברתיות ובאתרי תוכן.
 
במבצע יחלק הבנק בכל שעה כרטיס טיסה זוגי ליעדים שונים בעולם כמו: בנגקוק, ניו יורק, הונג קונג, לונדון, ברלין, פריז, אמסטרדם, רומא, אתונה ועוד, ללקוחות שיעבירו כספים (מינימום שקל אחד) באפליקציה לכמה שיותר חברים, בני משפחה ואנשי קשר באותה שעה. אנשי הקשר מנגד יוכלו להחזיר את השקל לשולח, ובכך להיכנס גם הם למבצע ולהגרלה. 
אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים: "אפליקציית bit מיצבה עצמה בחודשים האחרונים כאפליקציית התשלומים הגדולה בישראל. המבצע נועד לעודד משתמשים נוספים לנסות את הקלות הרבה בהעברת כסף מזומן בין חברים". 

משרד הפרסום HapPpy הוקם לפני כשנה וחצי על ידי כרמל כמאל אבוזלף ורפי טל, בהמשך הצטרף ארז וגה קדוש שהיה בתפקידו הקודם מנהל התוכן השיווקי בוואלה! בין לקוחות המשרד: עיירית תל אביב, גוגל ישראל, בנק הפועלים, הפילהרמונית הישראלית, אורטל ולעבודה, רשת פלאפל בריבוע, רשת R2M, , אדיר סחר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה