שיווק ופרסום

אחי, הקמפיין עובד: 4.5 מיליון צפיות לסרטון טמפו ברשת

זאת לאחר השקעה כספית מבוטלת "על גבול האפס" בסושיאל, לדברי משרד הפרסום מנצ'
משה בנימין |  10
גולדסטאר (צילום יח"צ)
שבועיים לאחר שפורסם לראשונה סרטון הפרסומת החדש של טמפו, משרד הפרסום מנצ' והחברה "סופרים את הכסף". לאחר השקעה כספית מבוטלת "על גבול האפס" לדברי המשרד, בסושיאל, משרד הפרסום ומותג הבירה עושים סיכום סופי עם חיוך גדול לאחר שהסרטון צבר כ-4.5 מיליון צפיות ברשת.
קמפיין "אחי, חלאס עם האחי" שבו מככה השחקן ליאור רז כוכב (ויוצר) 'פאודה' שם במרכז את המילה הכי שימושית בז'רגון של הגבר הישראלי הממוצע - "אחי". הרעיון היה להמחיש את "הזילות של המילה "אחי", אל מול "אח אמיתי",  אחד אשר עברת איתו כמה חוויות בחיים" מסבירים במנצ'. אמנם יש לא מעט סרטונים שהפכו ויראליים בן לילה ונצפו על ידי עשרות מיליונים בטווח זמן קצר יותר, אך עומדת לזכותה העובדה שמדובר בפרסומת מסחרית, וכזו המיועדת לשוק הישראלי בלבד (להבדיל מסודה סטרים לדוגמא).

 

המהלך הפרסומי כלל פרסום בטלוויזיה, בהיקף של כ-1.8 מיליון שקל (במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום) וכן שילוט "קירות כוח" ודיגיטל אשר כלל גם עמוד פייסבוק ייעודי תחת השם "אחי, חאלס עם האחי". בנוסף למונה הצפיות שהגיע ל-2.5 מיליון ישראלים, הסרטון זכה להתייחסות גם משר החינוך נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו, טייק אוף של חבורת "הישראליות", ובסך הכל גרף 300,000 תגובות, לייקים ושיתופים. 
לדברי ניר גל, מנהל שיווק בטמפו: "אנו שמחים לייצר שוב מהלך תקשורתי פורץ דרך שמתקבל בעיני הצרכן כמהלך תוכן בידורי ולא סתם עוד פרסומת".

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תובנה מעולה
    חובב תובנות 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל שלא עושים פה יותר פרסומות עם תובנות.
    סגור
  • 3.
    מאוס כבר
    יניב 07/2017/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הסרטים של מנצ אותו דבר , בדיחות ציניות וליהוק של איזה כוכב עולה . יניב יודע לעשות סוג אחד בלבד של פרסומות הומר ציני וזהו ! ואותם אנשים אגב צוחקים מזה פעם אחר פעם . לעוס מאוס צבוע ומשחק אותה טוב לב
    סגור
  • אמת בפרסום
    לקוח פוטנציאלי 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקרה עברתי לפני חודש על האתר שלהם כי שקלתי לעבוד איתם: סקודה, ניטרו נינגה, סמינר הקיבוצים, זה לא פרסומות ציניות ובעיני לפחות החברה שם עושים עבודה מצויינת. לא סתם גרמו לי להכנס לאתר שלהם. לא נראה לי שאוכל לעבור בגלל פוליטיקות פנימיות, אבל אם הייתי יכול, בהחלט הייתי שוקל את זה בחיוב
    סגור
  • צודק - אותם כמה מיליונים כל פעם. (ל"ת)
    יניב המגניב 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יניב
    קולגה פחות מגניב ממך 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בסוף , האמת יוצאת לאור . ברגע שלקוח אחד לא יהיה מרוצה ותרד מהגל , אז יצא היניב . ואם במיליונים עסקת - אז הצלחת .
    סגור
  • 2.
    פיכס
    מנצ 07/2017/26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    משרד ואנשים רחוקים מהמילה מנצ
    סגור
  • קשה לך חמודי? (ל"ת)
    מתוסכל 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא קשה
    יניב 07/2017/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא קשה לי סער זאת דעתי זה בסדר?
    סגור
  • לא, כי אתה מנצ׳
    קולגה 07/2017/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תתחיל לפרגן, המרירות הזאת עושה סרטן
    סגור
  • 1.
    הסרט פשוט מעולה (ל"ת)
    המספר משני 07/2017/26
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור