שיווק ופרסום

3 מתחרים על עמק יזרעאל: ראובני פרידן, יהושע ו-True

תקציב הפרסום יצא למכרז לאחר 4 שנים שבהן עבדו עם משרד הפרסום ראובני פרידן שניגש שוב להתמודד על התקציב
משה בנימין | 
מכללת עמק יזרעאל (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
מכללת עמק יזרעאל שיצאה למכרז לפני כ-3 חודשים על תקציב הפרסום שלה מקיימת בימים אלו את הליך את הפרזנטציה מול 3 משרדים המתחרים על התקציב: ראובני פרידן IPG, יהושע TBWA ו-True. תקציב הפרסום יצא למכרז לאחר 4 שנים שבהן עבדו עם משרד הפרסום ראובני פרידן שניגש שוב להתמודד על התקציב. 
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-4 תקופות נוספות בנות שנה, ובסך הכל 5 שנים. בין תנאי הסף דורשת המכללה לבדוק את מבנה המשרד המתמודד על התקציב, המחזור הכספי המלא ומחזור כספי בגין פרסומים באינטרנט, ניסיון קודם והמלצות, הצוות המיועד לטפל בתקציב המכללה ו-3 מקרי בוחן ודוגמאות לקמפיינים שבוצעו על ידו.
כמו כן המכללה דורשת ניסיון של 5 שנים, עם לפחות לקוח אחד שתקציבו השנתי עומד על 2.5 מיליון שקלים ומעלה ולקוח נוסף מתחום הדיגיטל שתקציבו עומד על לפחות 750 אלף שקל בשנה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה