שיווק ופרסום

מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון ש' מ'פרסום אברהם' עמו עבד

בן נעים שהכיר את יריב אברהם בקמפיין יש עתיד, החל לעבוד עם המשרד במסגרת הסכמה לשותפות בפעילות פרפורמנס ללקוחות. לדבריו המשרד נהג עמו בחוסר תום לב כשהפר את השותפות ואף הפיץ שקרים כנגדו בקרב הלקוחות
משה בנימין |  5
מאור בן נעים. תובע את פרסום אברהם (צילום יח"צ)
משרד הפרסום אברהם בבעלותם של יריב אברהם, נסים מויאל ודודיק כץ ניצב בפני תביעה על סך 2.55 מיליון שקלים בבית המשפט המחוזי בתל אביב. את התביעה הגיש מאור בן נעים, איש דיגיטל, בעליו של משרד דה וולף מרקטינג המתמחה בפרפורמנס - שיווק דיגיטאלי ומכירות לידים. בן נעים תובע בגין הפרת שותפות, כספית, פגיעה במוניטין, הפרת חוזה, נזיקין עשיית עושר שלא במשפט, לשון הרע וצו למתן חשבונות.
על פי כתב התביעה בן נעים (28) הכיר את יריב אברהם כשעבדו יחד על קמפיין הבחירות של מפלגת יש עתיד. אז גם נרקמה בין השניים התכנית להקים חברה משותפת שבן נעים יעמוד בראשה בצד המקצועי ופרסום אברהם יהיה אחראי על גיוס הלקוחות. לדברי בן נעים החלוקה בין הצדדים הייתה שוויונית כך ש'אברהם' והוא חלקו בינים את הרווחים וההכנסות שווה בשווה - 50% לכל צד.
מכתב התביעה עולה כי בן נעים טוען שמשרד הפרסום הפר בחוסר תום לב הסכמה לשותפות שנכרתה ביניהם במאי 2015. לחיזוק גרסתו בן נעים מציין שבמשך כל התקופה בה עבד עם פרסום אברהם שילם את מחצית משכרם של העובדים הכפופים לפעילות.
בן נעים מגולל בכתב התביעה את השתלשלות האירועים מיום ההסכמה לצאת לדרך יחד. לדבריו יריב אברהם היה אחראי לגיוס לקוחות ופיתוח הפן העסקי של השותפות אך במקום זאת העמיד עובד אחר במקומו שאינו מוכשר לעבודה זו. לאחר מכן צירף יריב אברהם את גיסו (אח של אשתו) יונתן לחברה לצד דרישה מתובע, בן נעים, כי זה יכשיר את יונתן ויעביר אליו את כל הידע המקצועי הנדרש. בנקודה זו טוען בן נעים, הוא הבין שמטרתו של אברהם היא לדחוק את רגליו החוצה מהשותפות לאחר שגיוס יוכל להחליף את בן נעים בהצלחה.


מימין: יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל
על פי טענת בן נעים, לאחר שנתן אמון במשרד, זה גרר אותו במשך כל התקופה עם חוזים שלא תוקנו מעולם ושהיו אמורים לעגן את השותפות. לבסוף - כאשר היו בתהליכי פתיחת החברה נאמר לי שישמש כשותף אך החברה תוגדר כספקית, הסכם עליו חתם כאשר כיום הוא מבין שהמשרד התנהל מולו בחוסר תום לב, כך לדבריו.
בכתב התביעה ישנה גם התייחסות לסעיף לשון הרע כנגד התובע מצד משרד הפרסום. בן נעים טוען כי המשרד הפיץ שקרים כנגדו בקרב לקוחות, על כך שהשתגע, התאשפז ומצבו הנפשי אינו תקין. בכך געו בשמו הטוב, תוך ביזויו והשפלתו ברבים.
בשורה התחתונה דורש בן נעים פיצוי בגין אבדן הכנסות פוטנציאלי על סך 1 מיליון שקלים לשנה ומתוך הנחה שתקופה סבירה לפעילות משותפת עומדת על כ-5 שנים, אזי 5 מיליון שקלים. מטעמי אגרה, סכום התביעה בסעיף זה הועמד על 2.2 מיליון שקלים. על כך יש להוסיף פיצוי בגין הפרת הסכם ושותפות בסך 200 אלף שקלים, פיצוי בגין ךשון הרע על סך 100 אלף שקלים ופיצוי בגין נזקים כלכליים עתידיים על סך 50 אלף שקלים.  
ממשרד הפרסום אברהם נמסר בתגובה: "למזלנו יש בית משפט ואנחנו סומכים עליו שיראה את התמונה המלאה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש לו פרצוף של פרובוקטור! (ל"ת)
    ענף מלא בחלאות 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • יש לו פרצוף של חזרזיר (ל"ת)
    מאור 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    yariv avraham
    jack 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    he is one of the most stupid people iv ever met. for sure - ill never recomend him
    סגור
  • You know nothing Jack shit (ל"ת)
    Tomy 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עבדת בלי חוזה חתום חביבי
    ג׳יזס 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עליך
    סגור