שיווק ופרסום

באומן מיישם את אמנת הנשיא בקמפיין משעשע לספלנדיד

חודשיים לאחר שהציג הנשיא ריבלין את אמנת הייצוג המגוון בפרסום, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מיישם אותה הלכה למעשה עם הקמפיין החדש למותג ספלנדיד 
משה בנימין |  2
אור. קמפין ספלנדיד ברוח אמנת הייצוג של הנשיא (צילום צילום מסך)
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהעומד בראשו יוסי לובטון הוא ממקדמי אמנת הייצוג המגוון בפרסום הישראלי, מיישם הלכה למעשה את האמנה שקיבלה את ברכת הדרך מנשיא המדינה בטקס הקקטוס האחרון, בקמפיין חדש למותג השוקולד ספלנדיד.
הקו הפרסומי של המותג המציב במרכז ילדים שטעמו הייחודי של השוקולד עדיין לא ערב לחיכם ממשיך. הפעם הילדים מתארים את מנת החלומות שלהם המבוצעת אחד לאחד על ידי קונדיטורית כשהתוצאה מסורבלת ומגוחכת כיד דמיונם של הילדים. מעבר לפן הקריאייטיבי המשרד מוכיח כי "נאה דורש נאה מקיים" ובחר במודע ומתוך כוונה ילד אתיופי וילדה ממוצא מזרחי לככב בקמפיין.

 

הפעיל החברתי ונושא דגל חשיפת האמת על חטיפת ילדי תימן שלומי חתוכה שהיה אחד מהבולטים שדחף לשינוי בייצוג הישראלים בפרסום כתב על הקמפיין:  "השינוי כבר מתרחש לנגד עיננו: אלו שני הילדים שמופיעים בפרסומת החדשה של ספלנדיד - Splendid. הילד ממוצא אתיופי הילדה מזרחית. והם לא מופיעים לצד ליד או בפינה, הם לא עלי תאנה. הם מרכז הפריים והם היחידים שמופיעים בכל אחת מהפרסומות (אני עשיתי תמונה משולבת). גם בשאר הפרסומות שלהם בעמוד ניכר גיוון מושלם פשוט. לבנים לצד שחומים לצד שחורים. שאפו ענק ענק. מגיע להם פידבקים חיוביים כי מי שמנכיח את הילדים שלנו ולא מבטל אותם עושה את העבודה החשובה ביותר. הרבה לפני הפרסומת קודם מבחינים בבני אדם. אה, וקפצו אחר כך לראות את מטרנה או קסטרו. מותר להשוות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לבאומן!!! מתעסקים בעיקר!!
    יוסי 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקאן גרועים
    סגור
  • 1.
    נו באמת.
    ממש נסיך המזרחים 08/2017/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחלה קמפיין. אין צורך להציג אותו כמסע צלב
    סגור