שיווק ופרסום

ללא בגדים וטעם: הפרסומת שמציגה דיילות עירומות

חברת תעופה קזחית ניסתה לקדם את המסר "אצלנו אין כלום מעבר לכרטיס" עבור קווי הבאדג'ט שלה. התוצאה היתה סרטון שובניסטי ומביך
משה בנימין |  2
ללא בגדים וללא טעם. Choco Travel (צילום צילום מסך)
חברת תעופה קזחסטנית בשם Choco Travel העלתה בשבוע האחרון פרסומת שנויה במחלוקת שהפכה לויראלית בעיקר משום שהציגה שפל סקסיסטי חדש שבעידן הנוכחי כבר היה נדמה שפס מן העולם. הפרסומת שמציגה דיילות עירומות שמבושיהן מכוסים באמצעות כובע הדיילת וחזן החשוף מוסתר מאחורי באנר הפרסומת חצתה את גבולות המדינה האסייתית ודוברה מסביב לעולם.
הפרסומת דוברת הרוסית מציגה את מסלולי הבאדג'ט של החברה הקזחית תחת המסר: "אצלנו לא תשלמו על כלום מעבר למחיר הכרטיס". היא עלתה לאוויר ב-4 באוגוסט וזכתה לקיתונות של ביקורת מצד הגולשים על השימוש המחפיץ בגופן של נשים. יממה לאחר כן העלתה החברה סרטון נוסף - גרסת הגברים לסרטון הפרסומת שבו מככבות הדיילות. גרסת הגברים הובילה אף היא להאשמות בדבר שובניזם ומיזוגניות כנגד החברה על רקע העובדה שהגברים לכאורה לבושים כטייסים, מה שממחיש עוד יותר את הסטריאוטיפ.  
  
 
תגיות Choco travel
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כותרת מסלפת
    oferdesade 08/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל - גם גברים וגם נשים כך שאין פה הפלייה. שנית - זה זהם עירומים לא אומר שאנחנו ר-ו-א-י-ם אותם עירומים. ומה לגבי קרייני חדשות עם מכנסיים קצרים מתחת לשלוחן? שלישית: הפרסומת מצחיקה ומוצלחת! וחוץ מזה - כשבחברת התאופה האוזבקית תהיינה טייסות אני בטוח שהם יוסיפו לשורת הטייסים גם אותה.
    סגור
  • 1.
    ממתי יש לדיילות כובע?
    נתי 08/2017/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מפגרת וקורעת. ועדיין מעדיפים לשלם יותר ולפחות יהיה לדיילות עקבים
    סגור