שיווק ופרסום

פרסום בוואטסאפ? צוקרברג: "עסקים ישתמשו באופן אורגני"

שנתיים וחצי לאחר שנרכשה נראה כי ירח הדבש של אפליקציית המסרים תחת פייסבוק הגיע לסיומו. הצעד הראשון נרשם לאחרונה עם פיילוט ראשוני של "אישור" למנויים מסחריים המאפשר לדבר ישירות לגולשים/צרכנים
משה בנימין | 
בפברואר 2014 פייסבוק רכשה את אפליקציית המסרים המיידיים וואטסאפ בעסקת ענק עבור 19 מיליארד דולר. החשש המיידי היה מתרגום טבעי של האפליקצייה הפופולארית למנוע הכנסות חדש עבור צוקרברג, בצורה של שילוב פרסומות על גבי הפלטפורמה - שימוש שמייסד וואטסאפ הגדיר בעבר כ"מפריע" ו"מעליב" עבור המשתמשים.
למרות החששות, האפליקציה נותרה כשהייתה עבור המשתמש הממוצע גם לאחר שהמפרסמים ןמשרדי הפרסום מצאו דרכים יצירתיות להפוך את הפלטפורמה למקום מפגש בין הצרכנים למסרים של מותגים מסחריים, עם זאת בצורה טבעית, באמצעות שיתוף אורגני של סרטונים, תמונות וכו'.
כעת נראה ששנתיים וחצי אחרי, ירח הדבש של וואטסאפ תחת פייסבוק הגיע לסיומו. הצעד הראשון של וואטסאפ לקראת המפרסמים נרשם לאחרונה עם פיילוט ראשוני שבמסגרתו הפלטפורמה העניקה למותגים מסחריים אישור מערכת שמזהה אותם ומאפשר להם לקיים דיאלוג ישיר מול הצרכנים, כשאלו מרגישים בטוחים מול הצד השני ש"אושר".
עם זאת, השינוי המהותי יגיע ללא ספק מהבוס הגדול מארק צוקרברג שמבין כי פלטפורמת הסושיאל של פייסבוק כבר הגיעה לרוויה מבחינת פרסום, רגע לפני שחווית השימוש בה תהפוך ללא נעימה עבור הגולשים. בשיחת ועידה לאחר פרסום דוח"ות החברה התייחס צוקרברג לוואטסאפ ומסנג'ר ואמר: "אני מצפה לראות אותנו מתקדמים מהר יותר במסנג'ר ובוואטסאפ" כשהוא מתייחס למקורות הכנסה חדשים עבור פייסבוק ואחזקותיה. עוד הוסיף צוקרברג כי "הדבר הראשון שאותו אנחנו צריכים לעשות במסנג'ר ובוואטסאפ הוא לגרום לעסקים להשתמש בהן באופן אורגני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה