שיווק ופרסום

שרים קיבלו זרי אבל - לזכר נשים שנרצחו ע"י בני זוגם

גיתם BBDO, ויצו, ארגון משפחות נרצחים ונרצחות ופרויקט תזכור יצאו במהלך תודעתי בקרב מקבלי ההחלטות, על רקע חג האהבה, ושלחו לפוליטיקאים זרי אבל נבולים
משה בנימין |  1
זרי אבל בכנסת (צילום יח"צ)
שרי ממשלת ישראל וחברי כנסת קיבלו הבוקר (יום ב') בט"ו באב משלוחי פרחים לא רגילים, זרי אבל נבולים, היישר מקבריהן של נשים שנרצחו על ידי בני זוגן.
על רקע חג האהבה, ארגון ויצו, ארגון משפחות נרצחים ונרצחות ופרויקט תזכור, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יצאו ביוזמה שתזכיר למקבלי ההחלטות את תופעת רצח הנשים המחרידה שגבתה מתחילת 2017 כבר 18 קרבנות. את זרי האבל קיבלו בכנסת לצד הכיתוב: "יש פרחים שאף אישה לא צריכה לקבל". 
מטרת הקמפיין התודעתי בקרב קהל היעד היושב בירושלים נועד להוביל ליישומה של התכנית הלאומית למניעת רצח נשים ואלימות במשפחה ולמנוע את הרצח הבא. במקביל למשלוחי הפרחים צולם קמפיין בהשתתפות ילדי הנשים שנרצחו ונרתמו למטרה, למרות כאבם האישי והקושי הטבעי שלהם להיחשף.
ערן ניר, סמנכ"ל קריאיטיב בגיתם BBDO: "בחודשים האחרונים, נחשפנו כולנו לכותרות העיתונים המזעזעות והכואבות שסיקרו את מקרי האלימות והרצח הבלתי פוסקים של נשים בישראל, כותרות שהניעו אותנו להירתם לקריאה לעזרה של ארגוני הנשים. במסגרת המהלך, רתמנו את כל זרועות ויכולות קבוצת גיתם - מההצעה של מיכל ודניאלי "להשתמש" בזרי האבל של הנשים הנרצחות, דרך הסרט ששותפו בו בנותיהן של כמה מהנשים שנרצחו ע"י בני זוגן ועד רתימת נבחרי ציבור שלא יכלו להישאר אדישים למהלך".
ניר מוסיף עוד: "אני באמת מאמין שלנו כפרסומאים, כאנשים יצירתיים, יש את הכוח להשפיע לעורר את דעת הקהל בתוך כל הרעש שקיים היום בישראל ולעשות ככל שבידינו, לנסות ולמנוע את מקרה הרצח הבא של נשים בישראל".
 

יו"ר ויצו ישראל, גילה אשרת: "לאור גל רציחות הנשים ביוני האחרון, זעקו כותרות העיתונים ואלפי נשים יצאו לרחובות, אך על אף שמאז נרצחו נשים נוספות, סדר היום הציבורי נשמר על כנו וקולו של אף שר או חברת כנסת, כנגד רצח נשים, לא נשמע באופן אקטיבי. רצח נשים הוא טרור חברתי ועל הממשלה לנקוט בצעדים למיגור התופעה על ידי הצבתה בראש סדר העדיפויות הלאומי ולהקצות משאבים ליישום תכניות עבודה מערכתיות. זו אינה סוגיה פוליטית, זוהי סוגיה החוצה חברה ונוגעת לכולנו".
לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "אלימות המסתיימת ברצח או בהריגה הפכה ל'מכת מדינה' וגבתה כבר אלפי קרבנות. היא עלולה לפגוע בכל אחת ואחד ובכל מקום. למרבה הצער, במקום שיקירותינו יזכו לפרחים בחייהן, הן מקבלות אותם על קבריהן. לצערנו, התייחסות החברה ומערכת המשפט עדיין סלחנית יותר לרוצחי נשים המפעילים טרור אכזרי וממושך מאשר לרוצחים אחרים. הארגון פועל להחמרת הענישה על רוצחי נשים וילדים מתוך הכרה כי לענישה יש ערך גמולי והרתעתי רב ומסר בלתי מתפשר לחברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המהלך הכי טוב שנעשה פה בשנים באחרונות
    פומפיה 08/2017/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד למי שחשב על זה. רעיון מרגש, פשוט מושלם.
    סגור