שיווק ופרסום

שמחון: "כל המכרזים לאחרונה מתחילים מהמחיר - זה מפגר"

שמחון, מבכירי אנשי המדיה הדיגיטלית בישראל, המשנה למנכ"ל TMF ומייסד OCEAN מתראיין למירן פחמן בפרק ה-9 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER
כתבי אייס |  1
גיא שמחון (צילום יח"צ)
פרק 9 בסדרת הפודקאסט על פרסום EAR CATCHER בהגשת מירן פחמן. השבוע מתארח גיא שמחון, מבכירי אנשי המדיה הדיגיטלית בישראל, המשנה למנכ"ל TMF וממקימי OCEAN, בשיחה על מסחר דיגיטלי בפרסום, החיבור עם משרדי הפרסום על היתרונות והחסרונות, הפספוס של ערך האיינגייג'מנט, ההתנערות שלו ממודל הפאנל, ה-TRUE VIEW ועוד.
* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ׳׳פרסום׳׳ (ל"ת)
    עודד גפני 08/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור