שיווק ופרסום

הצעד הבא של פייסבוק: פלטפורמה חדשה לסדרות וידאו

הרשת החברתית עושה צעד נוסף בניסיון להפוך לזירת וידאו עם הצגת אזור צפייה המיועד לסדרות ותכניות של יוצרים ופאבלישרים, ומשיקה את Watch
משה בנימין | 
פייסבוק Watch (צילום יח"צ)
פייסבוק הציגה אתמול את Watch, פלטפורמה חדשה לתכניות וידאו שתאפשר לגולשים לחפש אחר תכניות וידאו שהועלו לרשת החברתית לפי פילוחים שונים כגון הנצפות ביותר, האהובות ביותר, שנצפו על ידי חברים ועוד. כמו כן, באזור הוידאו, גולשים יוכלו ליצור לעצמם רשימת צפייה - Watchlist שבה יאוחסנו תכניות וידאו שמורות לצפייה מאוחרת. 
Watch יעלה בדסקטופ, מובייל ובאפליקציות טלוויזיה. הפלטפורמה ייעודית לתכניות-סדרות בלייב או מוקלטות המועלות באופן רציף ולא רנדומליות של גולשים כפי שניתן לראות בפיד הרגיל. בפילוח החיפוש הגולשים יוכלו למצוא קטגוריה שבה התכניות המצחיקות ביותר, מבוססת על כמות האייקונים של Haha שאנשים צירפו בתגובות לסדרה.  
 
בפייסבוק מייעדים את ה-Watch ליוצרים ופאבלישרים כשהם ממליצים עליה כזירה לבניית קהילה ומנוע להכנסות. לדברי דניאל דנקר, כותב הפוסט על Watch ומנהל מוצר בפייסבוק, ה-Watch יכול להתאים למגוון תכניות, מקומדיה ועד לשידורי ספורט חיים. כחלק מהדגש ששמה פייסבוק על עולם הוידאו, החברה בעצמה מימנה תכניות וידאו שיקודמו בפלטפורמה ויש להניח כי זו יריית הפתיחה בלבד בטרם פייסבוק תחל לממן ולהפיק תכניות כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה במקביל לרוויה מהכנסות ממודעות הפרסום בפיד.
פייסבוק תחל להציג את Watch לקבוצת נסיינים מצומצמת של גולשים שייבחרו בארה"ב בטרם תפתח את השירות לשימוש פומבי. 

תגיות Watch | פייסבוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה