שיווק ופרסום

"כשמשרדים מתכווצים וצריך כסף, הפלנינג ראשון להתייעל"

ניסים מויאל, מבכירי אנשי האסטרטגיה מתארח בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן לשיחה על אסטרטגיה, מקורות ההשראה, הימים היפים של מחלקות הפלנינג, "מאחורי הקלעים", הדינמיקה עם השותפים ב'פרסום אברהם' ועוד
כתבי אייס |  5
נסים מויאל (צילום יח"צ)
בשקט בשקט, סדרת הפודקאסט על פרסום של מירן פחמן תחת השם EAR CATCHER כבר סוגרת 10 פרקים. השבוע מתארח איש האסטרטגיה ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום אברהם ולשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה ומשנה למנכ"ל ביהושע TBWA.
מויאל מדבר עם פחמן על אסטרטגיה בעולם החדש, תהילת הפלנרים הגדולים בשנות האלפיים, סיפורי בריפים מאחורי הקלעים כגון קמפיין פרימור "זה לא אנחנו זה התפוזים", על חוויותיו כתקציבאי צעיר, למה בחר בפלנינג ולא בקריאייטיב, התדמית הבעייתית של ענף הפרסום, על הילדות שלו בפנימיה בירושלים וההחלטה שלו לעבוד בפרסום כבר בכיתה י', תחילת הדרך בראובני ועוד.  

* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברור שיהושע צמחו פי 4 מ-2011
    פלנר בדימוס 08/2017/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתה אז מחאה צרכנית, יש לך משתנה מתערב מאמי
    סגור
  • 3.
    לא מייצרים יותר כאלה אסטרטגים, על פלנר בטן ופלנר ראש:
    מכור לניסים 08/2017/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניסים איש מיוחד קורץ מחומר מאוד נדיר בטבע. איש פרסום בספירות הגבוהות בעולם על כל המשתמע מכך, הוא נותן לך הרגשה כאילו הוא חבר במילואים ואתם צריכים לצאת לסיור. הוא פלנר בטן היחיד בארץ שאני מכיר, יודע לעבוד בלי סקרים וקבוצות מיקוד בגלל שהוא כזה כזה מחובר לקרקע, הוא לא צריך לדעת לאן הרוח השיווקית נושבת, בכל בריף והתייעצות הוא נותן סקירה מדויקת ומרתקת עם רפרנס ודוגמאות תוך 0.34675 שניות וגם את זה הוא הופך לחוויה. השילוב שלו עם שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב הכי טוב בארץ, הופך את פרסום אברהם למשרד היחיד שיודע לעשות קריאייטיב ברמה גבוהה עם אפקטיב.
    סגור
  • שחר פילר סמנכל הקריאיטיב הכי טוב בארץ
    נו באמת 08/2017/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ווואוו....אלוהים ישמור
    סגור
  • 2.
    מישהו ספר את מספר הפעמים שאמר "מגניב"? (ל"ת)
    אני 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 1.
    מה מקבלים לארוחת ערב אצל ניסים? (ל"ת)
    דורית 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור