שיווק ופרסום

שטראוס מציעה: הקרמבו הראשון בשנה למכירה ב-eBay

הניסיון המלאכותי לייצר ביקוש ושיח הוא חלק ממהלך התנדבותי של שתי החברות עבור תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" אליה יועברו ההכנסות מהמכירה
משה בנימין |  1
קרמבו במכירה פומבית. שטראוס (צילום יח"צ)
שיתוף פעולה בין גלידות שטראוס (מבית יונליוור) ו-eBay ישראל מנסה להפוך את האהדה הישראלית לקרמבו לסנסציה ויראלית באמצעות מכירה פומבית של ארגז הקרמבו הראשון של השנה במכירה פומבית. עם זאת, הניסיון המלאכותי לייצר ביקוש ושיח הוא חלק ממהלך התנדבותי של שתי החברות עבור תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים שתחגוג השנה 15 שנות פעילות.
היום בבוקר (יום ה) עלתה לאוויר המכירה הפומבית באתר eBay. המכירה תימשך 10 ימים, טרום פתיחת העונה הרשמית של הקרמבו. נכון לעכשיו מחיר החבילה עומד על 36 דולרים (כ-130 שקלים) לאחר 17 הצעות (בידים) כאשר ההכנסות מהמכירה ייתרמו לתנועה.


מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל, אלעד גולדנברג: "אנו נרגשים תמיד שנקרית בדרכנו הזדמנות לחבור למותג ומוצר שהוא כל כך ישראלי כמו הקרמבו של גלידת שטראוס.  אנו רואים באיביי פלטפורמה ובמה מצוינת לקידום נושאים חברתיים ותרומות לקהילה, ומקווים שאכן יאספו כמה שיותר כספים עבור ארגון כנפיים של קרמבו מפעילות זו".
לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס : "מדי עונה יש עניין רב סביב הקרמבו וישראלים רבים מחכים להגעתו לחנויות. אנו שמחים על ההזדמנות לרתום את הציפייה הרבה לקרמבו עם תרומה לקהילה ומודים ל-eBay על שיתוף פעולה ראשון מסוגו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רעיון יפה (ל"ת)
    משה 08/2017/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור