שיווק ופרסום
הבעת אמון: ראובני פרידן זכה מחדש בתקציב עמק יזרעאל
ראובני פרידן גבר על יהושע TBWA ו-True. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום ב-2017 מתחילת השנה עומד על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון כשבפועל התקציב עמד על כ-2 מיליון
משרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכה מחדש בתקציב הפרסום של מכללת עמק יזרעאל. כפי שפורסם באייס, המכללה העמידה את התקציב למכרז פומבי 4 שנים לאחר המכרז הקודם שבו זכה ראובני פרידן.
על התקציב התמודדו 2 משרדים בנוסף לראובני פרידן, יהושע TBWA ו-True (לשעבר ברזני לוי). בין תנאי הסף שדרשה המכללה היו המחזור הכספי המלא של המשרד, המחזור הכספי בגין פרסומים באינטרנט, ניסיון קודם והמלצות, הצוות המיועד לטפל בתקציב המכללה ו-3 מקרי בוחן ודוגמאות לקמפיינים שבוצעו על ידו. כמו כן דרשה המכללה ניסיון של 5 שנים, עם לפחות לקוח אחד שתקציבו השנתי עומד על 2.5 מיליון שקלים ומעלה ולקוח נוסף מתחום הדיגיטל שתקציבו עומד על לפחות 750 אלף שקל בשנה.
על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של המכללה עמד ב-2016 על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון וללא פעילות בטלוויזיה. היקף דומה של פעילות פרסום במדיה השקיעה המכללה ב-2017 עד כה, שוב ללא פעילות בטלוויזיה כאשר הדגש המרכזי הוא על גזרת הדיגיטל. התקציב בפועל עמד על כ-2 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.כשזכייה בלקוח קטן ולא משמעותי כזה מקבלת כותרתמישהו שערק החוצה 08/2017/22הגב לתגובה זו1 0רק מראה כמה המצב של התעשיה הזאת בקאנטיםסגור
-
5.this is the endטלי 08/2017/22הגב לתגובה זו4 0שהפרמטרים לזכייה במכרזים הם מחזורים כספיים ונסיון ,לא פלא שמשרד לא יצירתי כמו ראובני עדיין בכלל עובד ..סגור
-
4.כל הכבודיפה אפרתי 08/2017/21הגב לתגובה זו4 0למה שלא יזכו? אנשים מדהימים ישרים ומקסימים. וכן הבן שלי עובד שם ואני גאה.סגור
-
3.מיתגה אותם עטרה בילרגוני 08/2017/21הגב לתגובה זו1 0הרימה אותם אלעלסגור
-
2.כל הכבודענת 08/2017/21הגב לתגובה זו4 0מגיע לכםסגור
-
1.בראובני מחוברים ללקוחותאיזי 08/2017/21הגב לתגובה זו3 0ממשיכים להיות המשרד עם הנאמנות הכי חזקה בענףסגור