שיווק ופרסום
Leaders פותחת את CREATORS שבה יוצרי תוכן ינהלו עמודי מותגים
סוכנות המשפיענים Leaders משיקה תחתיה זרוע נוספת תחת השם CREATORS שבה יועסקו יוצרי תוכן בעלי מספר רב של עוקבים כמנהלי עמודי מותגים.
החברה בבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי - בית קונספטים מציעה ב-CREATORS מודל עבודה שלפיו "יוצרי תוכן אשר השיגו עשרות אלפי עוקבים בזכות כשרון צילום וכתיבה, ינהלו את העמודים הרשמיים של המותגים". בחברה מסבירים כי עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים על ידי תקציבאים החולשים על מספר עמודים רשמיים ללא התמקצעות. לדבריהם, במודל החדש המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן והקופי קריאטור. בין המותגים שהחלו לעבוד על פי מודל זה: אירוקה, בורגר ראנץ' ורשת קייוטו.
"אנו עדים כאן לשינוי מגמה בכל הנוגע לניהול עמודים של מותגים ברשתות חברתיות", אומר נזרי. "האנשים שעושים את האינטרנט מנהלים עבור המותגים את עמודי הסושיאל, במקום תקציבאי פרסום אשר אין להם רקע וניסיון ביצירת תוכן. מדובר בחיבור טבעי, לא רק שמנהלי העמודים מכירים ומזדהים עם התוכן של המותג, הם יוצרים תוכן מקורי המצליח להביא עשרות אם לא מאות אלפי עוקבים. איזה מותג לא ירצה שקהל המטרה שלו יגיע אליו בזכות תוכן מקורי ואמיתי ע"י כוכב רשת מוכח?".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פיצוח מבריק (ל"ת)יוגב 08/2017/22הגב לתגובה זו1 1סגור