שיווק ופרסום

לאחר התחקיר המפרגן: חברון זלצמן יטפל במלונות אסטרל

הבחירה במשרד הפרסום מגיעה לאחר תחקיר ערוץ 10 שמצא כי הרשת מקפידה ברמה גבוהה על ניקיון ואחזקה ואף זכתה לציון לשבח
משה בנימין |  1
מלונות אסטרל (צילום יח"צ)
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת מלונות אסטרל. הבחירה במשרד הפרסום מגיעה לאחר תחקיר ערוץ 10 שמצא כי הרשת מקפידה ברמה גבוהה על ניקיון ואחזקה ואף זכתה לציון לשבח.
ברשת אסטרל שהוקמה על ידי אשר גבאי ובני זרח מוסרים כי הבחירה בחברון זלצמן מגיעה לאחר הליך של בדיקה ופגישות עם מספר משרדי פרסום מובילים. הרשת מונה 5 מלונות באילת: אסטרל ויליג׳, אסטרל מאריס, אסטרל נירוונה סוויט, אסטרל נירוונה קלאב ואסטרל פאלמה.
אילת זרח, סמנכ״לית השיווק של רשת מלונות אסטרל: ״לאור האתגרים הרבים העומדים בפנינו וההתפתחות של הרשת, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והקריאטיביות המתאימה לעולם החדש. מצאנו בחברון זלצמן את פרטנרים ראויים ביותר ובעלי ניסיון עשיר בתחום, ואני מאחלת לכולנו הצלחה ועשייה פוריה״.
גבי זלצמן, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״אנחנו מאושרים להיות פרטנרים ללקוח ולאנשים מוכשרים ומקסימים, אשר מהות הרשת שלהם היא לגרום לאנשים ליהנות. תחום התיירות הינו תחום יקר לליבנו, שהמשרד מתמחה בו בשנים האחרונות ויודע לייצר הצלחות. תודה לבני ולאילת זרח על האמון, נתראה באילת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה מלון ואחלה משרד!
    ענבר 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היינו ומאוד נהיננו. עלה על הציפיות. מומלץ בחום.
    סגור