שיווק ופרסום

ב-4 בבוקר: קרלסברג מפתיעה את צופי 'משחקי הכס' בישראל

"המהלך הבלתי מתפשר" של מותג הבירה עם הקונספט "איכות ללא פשרות", התרחש במקביל לשידור הפרק האחרון של הסדרה ששודר במקביל גם בישראל. הצופים שקמו לשידור, זכו להפתעה עד הבית
משה בנימין |  3
קרלסברג "לא מתפשרים", עד הבית (צילום יח"צ)
מסתבר שהריכוז הגדול ביותר של עובדי ענף הפרסום שאוהבים את משחקי הכס נמצא בבאומן בר ריבנאי, זו כנראה גם הסיבה לכך שהמשרד יצא עם 2 קמפיינים ל-2 לקוחות מרכזיים שמבוססים על הפרק האחרון לעונה של הסדרה המדוברת. לאחר המהלך עליו כתבנו מוקדם יותר למאזדה, הנה מהלך נוסף שהתרחש בשעות הקטנות של הלילה עבור מותג הבירה קרלסברג.  
 
הפרק האחרון של העונה של משחקי הכס שודר הלילה בין ראשון לשני בצפייה ישירה מסביב לעולם וגם בישראל על ידי הגופים המשדרים. הקו הפרסומי של הבירה בישראל "איכות ללא פשרות" הפך למכנה המשותף עם צופי הסדרה האדוקים שקמו וצפו בפרק הסיום "ללא פשרות" למרות שהשעה היא 4:00 לפנות בוקר. 
כעת, כל מה שנשאר למשרד הפרסום זה לתפור את "המהלך הבלתי מתפשר" כהגדרתם (ונראה כאילו הקייס סטאדי לתחרויות הפרסום כותב את עצמו לבד). בשעה 3:30, כחצי שעה לפני שידור הפרק האחרון, העלה המותג פוסט בפייסבוק (אשר טורגט למכורים לסדרה) בו הם שאלו את הגולשים "קמת ב-4 בבוקר? אהבנו. לא התפשרת על צפייה בפרק הסיום? אהבנו ממש. רצינו לפרגן לך בפרס אדיר".


אחד מהזוכים בחבילת ההפתעה

במשרד מסבירים, כי "הפעילות הדיגיטלית התבססה על ההנחה כי הדבר הראשון שרוב האנשים עושים כשהם מתעוררים, זה לגלול בפייסבוק ולהתעדכן ב"מה קורה" ובכך לדוג את אותם האנשים הבלתי מתפשרים שקמו במיוחד לצפות בטלוויזיה". מבין כל אלו שנחשפו לפוסט וענו נכונה על השאלה בנושא משחקי הכס, מספר גולשים זכו לקבל עד פתח ביתם את שליח קרלסברג, לבוש ברוח אחת הדמויות ממשחקי הכס - עם ערכת צפייה מהודרת. בחברה מציינים כי "תוך חצי שעה נרשמו כ-5000 חשיפות, מאות הקלקות, עשרות פניות ו-5 זוכים". 
קרדיטים:
צוות קריאייטיב: רעות רז, נופר בירנבוים
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
מנהל קריאייטיב דיגיטל: עידן קליגרמן
מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב
סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל
סופרוויזרית: מורן דרזי
תקציבאית: דנה מי טל
מפיקה: מאיה פלמון
עורך: ליהו פורת
חברת הפקה: אודיני
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה דבר לבלוגים. פייק ג'וב פור קליינט (ל"ת)
    יורם 08/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רעיון נחמד והכל
    עידו 08/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל למה השליח התחפש לטומן? לא ראיתם את עונה 6? חובבנים!!!!!1
    סגור
  • 1.
    כיף (ל"ת)
    שי 08/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור