שיווק ופרסום

"כשמביאים משהו אחר ללקוח, מבינים שלא צריך פרסומאי"

השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן, יניב ויצמן המייסד ומנכ"ל teenk המתמחה בבני נוער מדבר על טרנדים עכשוויים, מהפכת היוטיוב והלייב שעליה גדל הדור הבא ועוד
משה בנימין |  1
יניב ויצמן בפודקאסט של מירן פחמן (צילום יח"צ)
בפרק ה-12 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER, מארח מירן פחמן את יניב ויצמן, המייסד ומנכ"ל teenk - סוכנות הפרסום המתמחה בבני נוער וצעירים. ויצמן מספר על מהפכת היוטיוב והלייב שעליה גדל הדור הבא, הקמת teenk ללא פרסומאים, צמיחת תחום המשפיענים, הטרנדים העכשוויים ועוד.

* לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי. 

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שלא שאלת אותו למה הוא משלם פח לעובדים שלו (ל"ת)
    הממ 08/2017/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור