שיווק ופרסום

תקציב הדיגיטל של רשת פרופורציה עובר ל-d-say

תקציב פרופורציה מוערך בכ- 2.5 מיליון שקלים עבור כל הפעילות הדיגיטלית לשנה הקרובה
משה בנימין |  3
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום d-say זכה בתקציב הדיגיטל של רשת מרפאות פרופורציה. בשנה האחרונה נוהלה כל פעילות הדיגיטל בפיגמנט ולאחר שהוחלט בפרופורציה להגביר את הנוכחות הדיגיטלית ברמה האסטרטגית, יצאה החברה למכרז כאשר בתום בחינה שלושה משרדים שהגיעו לגמר בחרה רשת מרפאות פרופורציה ב d-say. 
עם הזכייה בתקציב d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בארועטי דרורי, המשרד משלים רצף זכיות במכרזים שעליהם נמנים גם תקציבי סולתם רדד והמכללה האקדמית נתניה. תקציב פרופורציה מוערך בכ- 2.5 מיליון שקלים עבור כל הפעילות הדיגיטלית לשנה הקרובה.
טל ריכרט, מנהלת שיווק רשת מרפאות פרופורציה: "אנו מברכים על כניסתם של d-say לפעילות השוטפת של פרופורציה אשר עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה מבחינת אסטרטגיית הפרסום שלה והחליטה לנהל שיח אינטימי וקרוב יותר עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות ואנו בטוחים כי בעזרתם של d-say הפעילות הדיגיטלית שלנו תועצם אף יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הם לא מקבלים תקציב של 2.5 מיליון שח, אלא עובדים על אלפי שקלים בודדים בחודש
    המדויק 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נדייק מה שנאמר בכתבה שישנה חברה, שיש לה תקציב דיגיטל של 2.5 מיליון שח. היא נותנת לחברה אחרת לנהל אותו כך שמרבית הכסף יצא לספקים חיצוניים (רכישת שטחי פרסום בגוגל, פייסבוק וכדומה) וכן תקציבים עבור הפקות סרטונים ודברים אחרים שאינם קשורים לחברה. מתוכם, יהיו כמה אלפי שקלים בחודש שהחברה תקבל בגין הניהול והפרסום ככה שמדובר על תקציב זעום לחברה שהציעה את הסכום הנמוך ביותר. חשוב להגיד של DSAY יש אתר מיושן בטכנולוגית פלאש ודי מביך לחשוב שמישהו נותן לחברה כזו לנהל את הדיגיטל שלו אבל מאחל להם בהצלחה גדולה. אבל עזבו עובדות - תראו איזה כותרת קיבלנו...מדליק !
    סגור
  • 2.
    אחרי שבדקו בכל משרד אפשרי
    אחד שהיה במכרז 09/2017/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחרו רק במשרד שהציע ריטיינר של 5. אי אפשר לחיות מזה, אנשים לוקחים לקוחות כדי להעלות אייטמים באייס, עובדים על 5-8% מהמדיה, בקושי ברייק איוון ואז רצים לספר באייס. די עם זה, תכבדו את המקצוע והלקוחות יכבדו אתכם וישלמו יותר
    סגור
  • 1.
    מלך - שכולם יעברו אליו!
    יניב 09/2017/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מגיע לו!
    סגור