שיווק ופרסום

חזרה ללימודים: מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של HIT

עבור הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, מדובר בסגירת מעגל מימי רגב קויצקי שהיה המשרד שטיפל בתקציב בתקופתה במשרד. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין |  5
המכון הטכנולוגי חולון HIT (צילום עמוד הפייסבוק של המכון הטכנולוגי חולון)
המכרז על תקציב הפרסום של HIT, המכון הטכנולוגי חולון, הגיע לסיומו אמש עם זכיית משרד הפרסום מקאן ואלי. התקציב יצא למכרז במאי האחרון לאחר שטופל על ידי ליאו ברנט ש"ירש" אותו במצבת לקוחותיו עוד מימי רגב קויצקי, המשרד שעל שלד פעילותו הוקם ליאו ברנט יחד עם תקציבי קבוצת פובליסיס.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשה המכללה ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הפרסום וכן התחייבות שבמשרד פועלות כל המחלקות הנהוגות במשרדי פרסום ביניהן: הפקה, קריאייטיב, פלנינג, אסטרטגיה, סטודיו, רכש מדיה וכן ניהול לקוחות ויש ביכולתו לספק שירותי פרסום בתחומים המקובלים. בנוסף, נדרש מחזור של 20 מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום, עם לפחות 6 מיליון שקל שהופנו לערוצים דיגיטליים ולפחות 3 לקוחות שהתקציב שלהם עולה על 3 מיליון שקל בשנה.
הזכייה של מקאן ואלי במכרז היא מעין סגירת מעגל עבור הדר גור אריה, שכיום עומדת בראש מקאן ואלי יחד עם מיכל רומי ובעברה שימשה כמנכ"ל רגב קויצקי עד לפרישתה מהתפקיד בשנת 2013, אז הוחלפה על ידי גיא קלנר, על רקע הפיכת המשרד לליאו ברנט. גור אריה טיפלה בתקציב ואף היתה זו שזכתה בו במכרז שנערך בשנת 2012. תקציב הפרסום של המכללה צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה.
HIT הוא מוסד להשכלה גבוהה המתמקד בהוראת המדעים, ההנדסה, העיצוב והטכנולוגיה. מעבר לפעילות ההוראה מתבצע במכון מחקר עיוני ומעשי. המכון מכשיר בוגרים בתחומי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, עיצוב, ניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה בעלי יכולות גבוהות. המכון הינו מוסד אקדמי עצמאי ציבורי, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוה מל"ג, ולומדים בו כ-4,400 סטודנטים לתואר ראשון ושני. ומאות סטודנטים נוספים ביחידה ללימודי תעודה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עצוב. באמת (ל"ת)
    מקורב לצלוחית 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בדיחה רעה (ל"ת)
    שמיל 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    היועץ מוביל, המקושר מנצח, הלקוח מפסיד. בדיחה עצובה (ל"ת)
    שמואל 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מסריח לאורך כל התהליך (ל"ת)
    חיריה 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    חייט צמרת לא יכול היה לתפור את זה יותר טוב (ל"ת)
    אביZ 09/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור