שיווק ופרסום

ככה מפצחים בריף: גטי וסאצ'י LA בקמפיין תרומות חכם לבע"ח

שיתוף פעולה בין משרד הפרסום לחברת התמונות הניב קמפיין שעונה על 2 צרכים: העלאת מודעות לאימוץ ותרומות כסף
משה בנימין |  3
אמנדה פאונדיישן (צילום יח"צ/ צילום מסך)
בעלי חיים שננטשו סובלים מביקוש והיצע שפועל תמיד לרעתם. המכלאות מלאות עד אפס מקום וכמות המבקשים לאמץ אף פעם אינה מספיקה כדי להציל את כולם. שיתוף פעולה בין גטי אימג'ס למשרד הפרסום סאצ'י LA הצליח לפצח את הבריף של עמותת 'אמנדה' - עמותה ללא מטרות רווח שמצילה כלבים וחתולים מהמתה עם פתרון כפול במהלך אחד חכם.
בשונה מעמותות אחרות, אחד המאפיינים החזקים של עמותת Amanda Foundation הוא שהם no-kill, מה שאומר שהחיות נשארות אצלם עד שהן מאומצות ולא מומתות אם המתחם שלהם מלא, כמו שקורה ברוב העמותות האחרות. בבריף שהועבר למשרד הפרסום בלוס אנג'לס העמותה ביקשה עזרה ב-2 פרמטרים: העלאת המודעות לאימוץ ותרומות כסף. 
קמפיין התרומות שלבסוף הושק ב-National Dog Day 2017 הוא פרויקט שבמרכזו אוסף נפלא של 60 תמונות של חיות אמיתיות שמחכות לאימוץ ולתרומות, כאשר 100% מהמחיר של התמונה במידה שנרכשה הולך לתרומה. הפרויקט לקח שני ימי צילום, וצולם על ידי Christopher Nelson במחשבה על הצרכים האמיתיים של תעשיית הפרסום. (כדי למקסם את הסיכוי שיקנו את התמונות האלה). 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאוד (ל"ת)
    יפה 09/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קרדיטים? (ל"ת)
    מי 09/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דניאל ברק, אלא מי (ל"ת)
    מקנא 09/2017/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור