שיווק ופרסום

"יש קמפיינים שהם טעויות מופלאות, אלה אני הכי אוהב"

טל פרלמוטר, סמנכ"ל הקריאייטיב והשותף הטרי ב'שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר', מדבר על המהפכה שהוא מנסה ליישם במשרד, היתרונות והחסרונות במשרד "קטן", ועוד
משה בנימין |  4
הפודקאסט של מירן פחמן, והשבוע עם טל פרלמוטר (צילום יח"צ)
בפרק ה-13 של פודקאסט הפרסום ear catcher, מארח מירן פחמן את טל פרלמוטר, סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף בשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר. לאחר 17 שנים בענף, נזכר פרלמוטר בימיו כקופי "בועט" ולא מתפשר; מדבר על המעבר של משרדי הענק כדוגמת מקאן למשרד קטן יותר; מתייחס לרמת הקריאייטיב בארץ; מסביר מה הבעיות בתחרות הקקטוס; ומה בתכלס יש לו עם יניב מלינרסקי?
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסכן מי שעובד אצלו
    בדקתי ומצאתי 09/2017/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פלוץ אמיתי
    סגור
  • 3.
    הדוגמה של דב נבון סופר משעממת (ל"ת)
    הבחור משעמם 09/2017/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הדוגמה של דב נבון סופר משעממת (ל"ת)
    הבחור משעמם 09/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דיגיטל=ניו-מדיה?
    מיכאל אלוני 09/2017/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תפסיקו לקרוא לזה דיגיטל! טובים מכם קראו לתחום ניו-מדיה 2 מאפיינים: אינטרקטיבי ו-ondemand זה לא המאפיינים של הדיגיטל חבר׳ה אתם לא בלופ. דרך אגב גם ׳׳אסטרטגיה׳׳ זה שאתם ׳׳חושבים׳׳ לא אומר אסטרטגיה זה שגם חישבתם כמה מספרים לא אומר שזה אסטרטגיה. סושייאל לא אומר פייסבוק! או יוטיוב או ביחד!
    סגור