שיווק ופרסום

מוריד חולצה ומעמיס צפיות: 'יטבתה' עם רז ניסים חזק ברשת

הסרט הוא למעשה שיר על תופעת ההתפשטות תחת המוטיב החוזר של "מוריד חולצה" בסגנון שנראה כמו שילוב בין שיר של "ערוץ הכיבוד" וסגנון הממים הפייסבוקי עם הכיתוב על גבי התמונות
משה בנימין |  6
יטבתה (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מספר חודשים לאחר הניסיון הראשון של באומן בר ריבנאי עם מחלבות יטבתה (ישיבת הועד בקיבוץ), משרד הפרסום מוצא כוכב חדש להוביל את הקמפיין השני וכך להנגיש אותו לקהל יעד צעיר יותר בעזרת רז ניסים כהן, דמות צבעונית שהייתה ידועה למביני עניין ספורים עד שהופיע בהישרדות והפך למוכר יותר למרות שפרש מהתכנית בשלב מוקדם.
הקמפיין שעלה ברשת סובב סביב התכונה הבולטת של כהן וגם האהובה עליו במיוחד אותה הוא מחצין, גם בפני מי שלא ממש מעוניין בכך. כהן מוצג כ"חבר שכולם מכירים" זה עם "השרירים" וזה ש"מוריד חולצה בכל הזדמנות". הסרט הוא למעשה שיר על תופעת ההתפשטות תחת המוטיב החוזר של "מוריד חולצה" בסגנון שנראה כמו שילוב בין שיר של "ערוץ הכיבוד" וסגנון הממים הפייסבוקי עם הכיתוב על גבי התמונות. 
במשרד הפרסום מציינים כי הסרטון עלה לפייסבוק ביום חמישי ב-20:00 ומאז רשם כ-180 אלף צפיות, כ-2,500 לייקים, 2,000 תגובות ו-219 שיתופים אורגניים ללא השקעה כספית.  
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    והשבוע בפינת היח"צלובטון----- (ל"ת)
    אייס אתם על ריטיינר? 09/2017/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    קופי בינוני מאוד, מפתיע שזה יצא מבאומן (ל"ת)
    פרסומאית 09/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מצחיק ומעולה ומצחחחחחיק (ל"ת)
    ירון 09/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יטבתה באמת יזדקקו לניסים
    מר קריאייטיב 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מהיכרות אישית (פה ושם חטף ממני כמה פצצות בספורטק), כמות הטימטום שנודפת מהייצור המעופש הזה מתחרה רק בכמות החולצות שהוריד (או שמעולם לא לבש) בחייו. האיש הוא התגלמות הכסילות בכל רמ"ח אבריה ושס"ה שריריה. ילד כאפות שניפח את עצמו בבגרותו ומסתובב חצי עירום ברחובות הצפון הישן של ת"א, מתחיל עם כל דבר שזז, מפריע לבעלי עסקים שאשכרה עובדים ובעיקר שם עצמו ללעג ולקלס. תכלס הרבה יותר מתאים לקחת אותו כפרזנטור לנעלי-בית, למרות שיצא לי להתוודע לכמה נעליים הרבה יותר אינטליגנטיות ממנו. אבל יללה, העיקר שנתתם לנו בדאחקה!
    סגור
  • 2.
    אוי לובטון
    עדי 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחחחח
    סגור
  • 1.
    המחפיץ הלאומי
    דחקות ישראל 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מביא את ג'נט גיימסון שתוריד גם חולצה גם מכנסיים גם תחתונים באותו כסף
    סגור