שיווק ופרסום

דלג לתרומה: ארטימדיה ובאומן בפרה-רול חכם עבור 'לתת'

הגולשים המדלגים על פרסומות מזון לפני תכני וידאו ייתקלו במסר מטעם 'לתת' שמזכיר להם שיש מי שמדלג מרצון ויש מי שמדלג על פרסומות לאוכל בלית ברירה
משה בנימין |  1
פרסומת לתת, באומן וארטימדיה (צילום יח"צ)
תקופת החגים מביאה עימה את פתחון הלב עבור אלו שמזלם לא שפר עליהם. ארטימדיה ובאומן בר ריבנאי נרתמו למהלך פרסום שיעלה את המודעות ויגביר את קצב התרומות לארגון 'לתת' תחת השם "מדלגים על ארוחה". הקמפיין מבוסס על אופציית הדילוג שכמעט כל גולש משתמש בה כדי לחסוך מעצמו את הפרסומת לפני התוכן שבו ביקש לצפות בוידאו ברשת. 
המהלך מוטמע על פלטפורמת הצגת הפרסומות של ארטימדיה באתרי התוכן הגדולים בישראל, כאשר לגולשים שיצפו ברחבי המדיה באחד מנגני הוידאו תוגש מודעת וידאו המציגה מנת אוכל כלשהי. במודעה יוצב כפתור "דלג" ייחודי, לחיצה על הכפתור תציג את מסר הקמפיין: "אתה דילגת על ארוחה מבחירה, אבל עשרות אלפי משפחות בישראל מדלגות עליה בלית ברירה - תרמו ארוחה ויחד נעשה להם חג שמח".
גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "כאשר פנו אלינו מארגון  'לתת', היה לנו חשוב לתת לאנשי הארגון את מירב הכלים והיכולות שברשותנו על מנת להביא להצלחתו של הקמפיין. לשם כך, ביקשנו גם משותפנו ב'קוליקס' לסייע, והם נרתמו ברצון למשימה ותרמו מזמנם ליצירת ממשק אינטראקטיבי מיוחד לצופים על גבי הסרטון של העמותה שיופיע בכלל אתרי רשת ארטימדיה. מדובר במטרה חשובה לאורך כל השנה ובעיקר בימי החגים ואנו שמחים לתרום את חלקנו למשימה".
 
עידן רגב, מנהל קריאייטיב ראשי באומן בר ריבנאי: "לצערנו הבריף של ארגון לתת חוזר אלינו בכל שנה. השנה רצינו לעשות משהו חכם ומאוד ממוקד שיעזור להעביר את המסר בצורה פשוטה, מי מאיתנו לא מדלג על פרסומות באינטרנט? אז החלטנו להפוך את החיסרון ליתרון וידענו שהפעם כל מי שידלג עלינו, יראה אותנו".
צחי לנגר, סמנכ"ל שיווק ארגון לתת: "בחג זה אנו סומכים את ידינו על הסולידריות והאחריות החברתית וכך ביחד נצליח לדלג מעל האדישות הממשלתית ולא נשאיר משפחות ללא ארוחת חג. אנו שמחים ומודים על השתפ המקורי והמעניין עם חברת ארטימדיה ובאומן בר ריבנאי שנרתמו בהתנדבות מלאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכם מאוד! (ל"ת)
    עמרי 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור